[Všeobecné návody pre všetky zariadenia]
 #535516  od Jimmy.Fox
 před 3 týdny
S novým účtem vyskočila po kliknutí na Přidat účet a zařízení ve Stav Mi Uzamčení hláška "Couldn't add. Please go to Mi Community to apply for authorizatio.."

..viz obrázek
Obrázek
 #535518  od Jimmy.Fox
 před 3 týdny
Ano, do Xiaomi Community jsem se přihlásil novým účtem, dal jsem Global místo Česká republika, unlock bootloader, apply for unlocking

Edit: účet není nový, starý cca 2 roky
 #535567  od Jimmy.Fox
 před 2 týdny
Výborně, děkuji. Už jsem přestával věřit, že to jde.
Pokud by to někdo zkoušel a nedařilo se mu - postupoval jsem podle postupu o pár příspěvků výše. Podařilo se mi to asi pátý den - co jsem změnil? Každý den jsem to zkusil, vyskočilo mi na Xiaomi Community že je limit vyčerpán, odhlásil jsem se, restartoval telefon a zkusil přihlášení přes Mi uzamčení - 3x to neprošlo. Až na počtvrté jsem ten reset neudělal - měl jsem tedy pátý den v paměti RAM zamítnutý požadavek Xiaomi Community a o 24 hodin později jsem se tedy do Xiaomi Community nemusel přihlašovat znovu a jen jsem znovu požádal.
Možná jen shoda náhod, možná klíč.
Jinak tedy i pátý den mi skočilo že limit byl překročen, ale tentokrát po resetu a po přihlášení přes Mi odemknutí byl účet připojen.
 #535583  od Krepi
 před týdnem
rozumím tomu správně, že jste zkusil v jeden den požádat po resetu telefonu znovu? a Mi odemčení myslíte v telefonu, nebo jste vždy připojil telefon k Pc a přes Miflash_unlock jste to zkusil, zda naskočí odpočet?
 #535584  od Jimmy.Fox
 před týdnem
Nn, čekal jsem mezi žádostmi 24 hodin.
Jestli mám oprávnění jsem zkoušel v telefonu, ve Vývojářském menu, Stav Mi odemknutí a tam jestli jde nebo nejde přidat účet.
 #535698  od dany00711
 před 1 dnem
ako to vyzera teraz s odomykanim BL ak je hyperos 2? ide vsetko ok ? ci stale to musi ist cez tu mi komunity aplikaciu
teraz mislim bez pouzitia ziadnych sriptov len cez mi community.
 #535700  od dany00711
 před 1 dnem
no ja mam 2 simky s jednym uctom mam odomknuty redmi 9T a na druhu simku mam dalsi ucet asi nemam nic odomknute a tam mam prihlaseny redmi 9.

tak teraz neviem ak bude mat ten novy redmi note 13 mozem este odomknut alebo treba vytvorit novy ucet len ci nebude problem s tou simkou. ale asi ked sa vymaze ucet ta sa zmaze aj to telef. cislo ?

alebo mam radsej zmazat zariadenie z xiaomi uctu uplne...
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 571 uživatelů dne 22 Kvě 2025, 12:06

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat