[Smartwatch]
 #357195  od middex
 před 7 lety
Tak to fakt nevím, u mě v tomto stavu zabere zavřít Notify, vymazat data aplikace a odebrat Bip z BT zařízení. Pak spustit Notify, projít ty úvodní nastavení a když se nechce párovat tak to obejít tím zámkem displeje a znovu spárovat. Pokud to tak neudělám, Notify se cyklicky připojuje/odpojuje a vypisuje hlášku, že je nutné Bip opravit.
 #357730  od FNS
 před 7 lety
Jako já dnes, stáhnout si verzi 0.1.0.45 a pomocí Notify& Fitness ji nahrát do Bipu. Veškeré informace máš na tomto fóru.
 #357912  od kptr
 před 7 lety
Měl bych dotaz ohledně jednoho problému s hodinkama:
Udělal jsem omylem reset do továrního nastavení a teď se nic neděje. Na displeji svítí telefon a hodinky mezi něma je je dvojitá šipka a nejde s tím nic udělat. Vůbec se to nechce připojit k telefonu. Pořád to hlásí že zařízení nenalezeno.
Dá se to nějak opravit?

Dík za info.

Vyřešeno. Opět funkční.....
 #358152  od Alex Ded
 před 7 lety
@winni159.
Dobrý den. Nainstaloval jsem 0.1.0.86 od vás. Když jsem dal .res, došlo k velkým chybám, pak jsem dal .fw a znovu .res. Nyní nebyly žádné chyby. Dal .fn. Funguje, ale problémy se synchronizací s N & F. Mohu se vrátit zpět na 0.1.0.45?
 #358182  od Juraš
 před 7 lety
@Alex Ded Problém jsem dříve zaznamenal právě když jsem měl nainstalovaný Gadgetbridge. Po odinstalování a nové synchronizaci bylo už vše ok.
Jinak pokud je dále problém můžeš skusit vymazat data v bluetooth. Dále můžeš zkusit v Notify klikni na tři čárky dát Nahradit novým Amazfitem. Neměl by si. Přijít o data pouze nastavíš znovu pohlaví, výšku a váhu. :-B
 #358199  od middex
 před 7 lety
@Juraš
Právě aplikace jako mifit nebo gadgetbridge (případně nastavené odemykaní pomocí bt) udržuje spojení s hodinkami, protože samotné notify s tím má evidentně problém. Tento problém jsem zaznamenal také až u verze 0.1.0.86 a je jedno jestli je orig. nebo počeštěná. Mazání dat nepomůže a jediné co zabere je donutit notify „Znovu spárovat amazfit“, tedy potvrdit párovaní na Bip. Ono by se to samozřejmě mělo provést také při použití funkce „Nahradit novým Amazfitem“ ale to se mi, respektive notify, nikdy nepodařilo.
 #358201  od technikus
 před 7 lety
Nevím, co s hodinkami děláte. Mám je 99% času spárované s Notify, když vyjde Mi Fit (i Beta), hodinky spáruji s ním, provede se update fw (případně i res či gps, když je k dispozici), odpáruji od Mi Fit a vrátím se k Notify - Znovu spárovat Amazfit. Světe div se, bez problémů. Jo, nemám menu hodinek v češtině ani slovenštině, ale myslím si, že angličtina je lepší jak čínština.
 #358203  od middex
 před 7 lety
Už při řešení problému notify vs notifikace sms jsme se přesvědčili, že ne každému funguje vše stejně že ano…
btw problém jsem měl i u origo fw a hodinek v angličtině.
 #358235  od Juraš
 před 7 lety
Pak bych ti doporučil začít od znova. Vše vymazat,odinstalovat (včetně vymazání dat v bluetooth) a pak vše znova bez nahrání zálohy! A pouze instalace Notify.
:-B
 #359038  od Tom88
 před 7 lety
Mám problém, mám mobil Xiaomi Mi 5S, hodinky mám nově, tudíž je tam nainstalovaná nejnovější verze (poslední návod). Zkoušel jsem instalaci. Stahl jsem Gadgetbridge, hodinky se připojily. Následně jsem postupoval podle návodu. GPS se nainstaloval, ale u druhé položky došlo k selhání (Selhalo připojení) zkoušel jsem znovu, ale stejný problém. Následně jsem tedy restartoval mobil, ale Gadgetbridge, už hodinky nepřipojilo. Zkoušel jsem tedy odstranit hodinky z GB, ale nejde zrušit párování. Zkusil jsem GB odinstalovat a opět nainstalovat, ale aplikace už mi hodinky nenajde, a stále tam jsou uložené, ale odinstalovat nejdou. Co s tím? Děkuji za rady.
 #359588  od Luke96
 před 7 lety
Nešlo by toto vlákno upravit, aby bylo vždy na prvním místě, i když do něj nikdo nepřispívá, ale pouze např. upravuje první příspěvek s odkazy? Jako jsou v jiných vláknech návody na instalaci Rom, nebo FAQ? (vlákna označená velkým připínáčkem)
 #359741  od FJakub
 před 7 lety
Dobrý den,
dnes mi došli hodinky, hned jsme nainstaloval V 0.1.0.86 - verze s diakritikou (tvůrci děkuji) ale pak jsem připojil hodinky do MiFit a provedla se mi aktualizace takže čeština ztracena.
Jakou verzi MiFit mám mít aby to bylo OK? Nebo jak zamezit aktualizaci FW přes MiFit nebyla možnost zrušit aktualizace.

Moc děkuji
 #359745  od winni159
 před 7 lety
@FJakub, ahoj, je to hned v prvnim prispevku, prvni odstavec velkym cervenym - musis zakazat aktualizace mifit v play store. Akorat tam by mela byt porad verze s fw 0.1.0.86, takze by se ti hodinky aktualizovat nemely. Neinstaloval jsi nahodou mifit z apkmirror nebo tak? Nejakou beta verzi? Pokud ano, tak aktualizaci firmware v hodinkach nezabranis, deje se to automaticky, pokud je soucasti nove verze mifit i novejsi verze firmware
 #359747  od FJakub
 před 7 lety
@winni159, Ahoj, takže moje chyba mám nainstalovávanou verzi z apkmirror takže půjdu zpět na tu co je v google play store. Takže pak musím udělat downgradovat jak je popsát v příspěvku na první straně?
Děkuji moc
 #359748  od Skandy
 před 7 lety
Zdravim som tu novy. Hodinky mam cca 3 dni. Mozno par mojich postrehov a otazok. Hodinky som kupoval na slovensku za 100 eur na cenu nepozeram je mi to jedno ze tolko stali chcel som mat zaruku. Vsetko som nainstaloval telefon mam normalne v slovencine a hodinky bez problemov su v anglictine. tak mi to vyhovuje. Rad by som sa informoval kde nastavim budik ktory ma podla kvality spanku budit skor nez je nastavene budenie. Ze zobudi o par minut skor podla najvhodnejsej doby. Este by som sa rad spytal na vodotesnost hodiniek na strankach sa pise ip68 a ze nie je vhodny na plavanie a pritom niekde som sa docital ze je vhodny aj na plavanie tak kde je pravda? Dakujem za info
 #359751  od winni159
 před 7 lety
@FJakub Downgrade podle navodu v prvnim prispevku by mel fungovat, ale jelikoz z te nejnovejsi verze jsem to nezkousel, tak ti to ani nedoporucuji kvuli hrozicimu bricku. Radeji pockej, az vyjde v playstore novejsi verze mifit s novym stabilnim firmware a ja to prelozim. Pak by stacilo pouze upgradovat... Ale je to na tobe, pokud jsi ochoten riskovat, muzes zkusit downgrade...
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 44

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru jsou celkem 3 uživatelé :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 3 hosté (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat