[Smartwatch 2nd gen]
 #432980  od Honza4
 před 5 lety
Ahoj,
od včerejška se nemůžu přihlásit do amazfit ani do mifit... U amazfit to píše: account has been suspended. Na účet se třeba n pc dostanu a přihlásím, ale v aplikaci ne... Mluvím o účtu xiaomi... Ale přihlásit se nejde ani přes Google ani Facebook... Vzhledem k tomu, že potřebuju hodinky sparovat tak mam teď hodinky, který nefungují... Dají se sparovat i jinak než přes amazfit? Setkal se někdo s tím problémem s přihlášením? Díky, už jsem zoufalý... :disappointed_relieved:
 #433699  od Labrava
 před 5 lety
asi to s tímto tématem nesouvisí, ale mě se stratosky nechtějí synchronizovat bez zapnutých dat nebo wifi. Ani v Amazfit Watch ani v Mi Fit. BT je přitom připojený. Bipky se mi v Mi Fitu normálně synchronizovali i bez připojení k internetu...
Psal jsem to zde Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat