Tak problém vyřešen. Byla nějaká chyba u poskytovatele app a karty Curve. Napsal jsem na jejich on-line podporu, popsal jsem jim problém a oni mi druhý den napsali, že provedli u mého účtu nějakou úpravu, dle jejich pokynu jsem pak odebral kartu z MiFitness, opětovně jsem jí nahrál a platit již můžu.
Jen mě zarazily dvě věci:
1) abych platby po opravě řádně otestoval zašel jsem včera (v neděli) ke dvěma obchodníkům a platby prošly. Chtěl jsem následně zkontrolovat, jestli platbu uvidím v app Curve u karty, ze které byla platba provedena a nic. Z mého účtu, ke kterému karta patří také žádné platby nebyly strženy. Naopak před tím, když došlo k zamítnutí platby, ihned mi z app Curve přišla notifikace a zpráva o zamítnuté platbě a u karty jsem objevil předmětnou platbu a u ní "PENDING". Až dnes dopoledne se mi ty tři platby v app Curve postupně, asi během dvou hodin, zobrazily, ale doteď je nemám stržené ze svého účtu. Zobrazení platby v Curve a stržení hotovosti z účtu má takové zpoždění?
2) údaje na kartě, které si můžu zobrazit v apce se neshodují s údaji, které mám na kartě, která mi fyzicky přišla poštou, číslo karty je OK, ale datum expirace a CVC kód jsou jiné. Máte to taky tak někdo?? Když jsem dával kartu do app MiFitness, musel jsem použít skryté údaje karty z apky, protože ty z fyzické karty mi hlásily, že karta neexistuje....
Ale už platím, takže tralááá
