[SmartWatch]
 #460189  od Volfíno
 před 4 lety
Dobrý den. Včera sem si koupil nové xiaomi amazfit gtr, ale bohužel nemůžu se přihlásit do aplikace mi fit a tím pádem sou mi hodinky k ničemu. Nejde se registrovat jako nový uživatel ani Google ani Facebook prostě nejde. Mám mobil xiaomi mi 9t. Nevíte prosím někdo co s tím. Protože si myslím, že po vánocích musí tyhle problémy řešit víc lidí. Zkoušeno na více telefonech.
 #460200  od Volfíno
 před 4 lety
To víte nebo si to jenom myslíte? Jde mi o to, že bych velice nerad hodinky vracel protože se mi moc líbí. Jenomže dát 4k za těžítko na stole je hrozný. Jestli jsou přetížený servery, tak se nemůžou přihlásit vsichni xiaomi uživatelé? To se mi nezdá.
 #460202  od gogocar
 před 4 lety
To neznamená že všichni ale že jsou problémy s přihlášením. vy nemáte problém s hodinkama , problém je jenom s přihlášení k Mi Fit.

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #460204  od Volfíno
 před 4 lety
Tomu rozumím, že nemám problém s hodinkám, ale s přihlášením do Mi fit.Ale bez aplikace jsou mi hodinky k ničemu. Dokážu pochopit že sou servery přetížený, ale od Xiaomi ani zmínka. Ale to nic nemění na situaci že sou bez apk hodinky nefunkční, takže ač nerad reklamace. To mám jako sedět a čekat, že možná za týden půjde apk.
 #460207  od Luko69
 před 4 lety
Stava sa to celkom bezne, najma vtedy, ak ide o prve prihlasenie, resp. po odhlaseni sa z konta. Jednoducho, treba pockat, kym to nabehne. Ked je aplikacia uz prihlasena, nestalo sa mi, aby to uz potom nefungovalo, alebo vypadlo.
Tyzden to netrva, spravidla par hodin, maximum som mal tusim necely den.
 #460211  od Volfíno
 před 4 lety
Dobře zkusím počkat. Takže říkáte že mám jednou za čas se zkusit přihlásit a mělo by to jít? Zkouším to už asi 10 hodin a nic. Odinstaluju apk už po několikáté a pořád nic.
 #460215  od Volfíno
 před 4 lety
Je to škoda. Moc sem se na ně těšil a teď sem zklamanej. Malinko mě děsí jak dlouho mám čekat. Lidi na fórech už se nemůžou přihlásit cca od 23. 12. To je týden.
 #460221  od VIRIS
 před 4 lety
Zkus to s aplikací Amazfit.
Mi Fit jsem zkoušel dva dny a stále nic.
S Amazfit jsem byl hotovej za 5 minut.
Naposledy upravil(a) VIRIS dne 29 Pro 2019, 11:55, celkem upraveno 1 x.
 #460230  od Volfíno
 před 4 lety
Tak apk Amazfit taky nic. Je to pořád stejný. Nelze se přihlásit. Ještě hoďku a jedu to vrátit do Alzy. Místo toho abych volno trávil s rodinou, tak sem neštvanej kvůli debilní aplikaci a čučím do mobilu. To fakt ne.
 #460231  od dudilek
 před 4 lety
Len taká drobná otázka, odkiaľ máš inštrukcie na používanie aplikácie mi fit s Amazfit GTR?

Oficiálne sa má s týmito hodinkami používať Amazfit app...s mi fit ti to ani ísť nemôže!

A rada pre teba. Problémy s prihlásením sú už od vianoc, proste Čína nezvláda nápor svojho úspechu. Dal by som tomu pár dní a skúšal to raz za čas. Keď sa to nezlepší ani za týždeň, využil by som vrátenie tovaru v zákonnej lehote.

Určite by som to nerobil na úkor času s rodinou!!! Tu skôr vidím "inteligentný" problém na tvojej strane....
 #460232  od Tamara33
 před 4 lety
Dobrý deň, mám presne ten istý problém. Prihlasujem sa už od včera. Vždy pri dokončení vytvárania profilu v Mi fit alebo Amazfit mi to vyhodí hlášku Nepodarilo sa synchronizovať, skúste znovu...
 #460233  od Volfíno
 před 4 lety
Díky za odpověď. Odkaz na Mi fit apk mám v návodu k hodinkám kde je QR kód. Amazfit taky nejde. Chápu že problém je pravděpodobně v přetížení systémů výrobce, ale já jako uživatel sem si koupil díky nim nefunkční (nepoužitelný) přístroj.
 #460234  od Volfíno
 před 4 lety
Tu skôr vidím "inteligentný" problém na tvojej strane....

Tak spíš vidím inteligentní problém u tebe jestli se smíříš s tím že ti to co sis koupil nefunguje a "MOŽNÁ" za týden dva ti to půjde. Takový zákazníky bych chtěl taky.
 #460249  od Tamara33
 před 4 lety
Mam telefón huawei p30 pro, prihlasujem sa cez amazfit vždy keď kliknem na dokončiť mi vyskočí veta Nepodarilo sa synchronizovať.
Myslíte si, že je to preťaženymi servermi v tomto období ( skúšam to už odvčera) a mám skúšať ďalej alebo robím chybu niekde inde?
 #460252  od dudilek
 před 4 lety
Volfíno píše:Tu skôr vidím "inteligentný" problém na tvojej strane....

Tak spíš vidím inteligentní problém u tebe jestli se smíříš s tím že ti to co sis koupil nefunguje a "MOŽNÁ" za týden dva ti to půjde. Takový zákazníky bych chtěl taky.
Ja ťa chápem. Nefunguje to, choď to hneď vrátiť.

Ja som tak reagoval kvôli tomu, že inak ti hodinky vyhovujú, tak že by bolo škoda ich vracať predčasne kvôli pár dňovému výpadku serverov.
 #460283  od Volfíno
 před 4 lety
Tak konečně jsem se úspěšně připojil k aplikaci Amazfit. Ale byl to boj. Díky všem za ochotu podělit se o zkušenosti.
Přeju všem krásný nový rok.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat