Dobrý den. Vlastním REDMI 4x, Operátor Vodafone. Mám občasný problém s dovoláním na mé telefonní číslo. Případ sem začal řešit s operátorem,který mě odpověděl následující...viz citace... V naší vesnici stojí vysílač jako kráva takže signál je 100% jak 4G tak 2G. Drůhé místo které prověřovali je cca 2Km vzdálené.
Požádal sem kde mám tuto funkci nalézt...bez odpovědi. Jak mám dále reagovat na danou situaci popřípadě máte nějaké rady co vyzkoušet ?
Děkuji moc.
Dobré ráno, pane XXXX,
děkuji za Vaši zprávu. Nyní společně vše prověříme :-)
Zkontroloval jsem obě Vámi zmíněné adresy. Mám pro Vás skvělé zprávy. Obě místa máme v pořádku pokryté. Co se týče XXXX, můžete zde volat přes naše 2G a využívat data přes LTE 800 (10 MHz). V XXXX platí ohledně volání to stejné. Datovat zde můžete na 3G, jde také o síť, přes kterou můžete také volat.
Aby bylo vše v pořádku, stačí si ve Vašem Xiaomi nastavit hovory, aby byly vedeny přes 2G. Následně bude vše fungovat.
Věřím, že pro Vás byly mé informace užitečné a nemáte už žádné potíže s voláním. Pokud bych Vám mohl pomoci s čímkoli dalším, určitě mi napište. Jsem tu pro Vás :-)
S přátelským pozdravem
XXXX XXXX
On-line Care Centre
Dobré dopoledne, pane XXXX,
v nastavení telefonu by měla být možnost preference pouze hovorů :-)
Samozřejmě chápu, že by jinak neustálé vypínání LTE nebylo úplně praktické. Stačí si ale u dat ponechat 4G/LTE a vše bude v pořádku.
Požádal sem kde mám tuto funkci nalézt...bez odpovědi. Jak mám dále reagovat na danou situaci popřípadě máte nějaké rady co vyzkoušet ?
Děkuji moc.