[Aplikace s zkušenosti s nimi]
 #459053  od Milan Glask
 před 4 lety
Zdravím, mám problém s placením mobilem pomocí Google Pay. Vložím do této aplikace karty, několik dnů mi to funguje normálně přes tuto aplikaci platím a pak z ničeho nic se ty karty samy jakoby odhlásí a já je musím znovu aktivovat. Hlásí mi to u všech karet „Nastavit bezkontaktní platby“. Pak, když provedu toto nastavení, tak zase nějakou dobu (je to různá pár hodin, nebo několik dní) můžu zase chvíli platit pomocí této aplikace. Je to normální, že se mi ty karty samy z neaktivní v té aplikaci? Díky za odpověď. Milan.
 #459202  od Matt83
 před 4 lety
Ahoj, dělalo mi to samé. Řešil jsem to přímo s podporou Googlu. Problém byl s duálními aplikacemi i když jsem si nebyl vědom, že bych tuto funkci někdy používal. Řešení co mi pomohlo:

Nastavení - Aplikace - Duální aplikace

V pravém horním rohu je ozubené kolo

Pak tam bylo (nevím přesně, duální aplikace teď žádné nemám) něco jako Vymazat data duálních aplikací.

To jsem stiskl, restartoval telefon, přidal znovu platební kartu v Google Pay a od té doby karta nezmizela.


Odesláno z Mi MIX 2S pomocí Tapatalk


Milan Glask se to líbí
 #459225  od Milan Glask
 před 4 lety
Díky moc za radu, už mě to štvalo, že jsem na to nemohl přijít. Zkusil jsem to, tak uvidím jestli to bylo ono i u mě. Snad to už půjde. Dneska mi karta fungovala, ale nevím na jak dlouho. Co mě ještě štve, že jsem si změnil nastavení Google hlasového assistenta pro ukládání připomenutí do aplikace Google Keep. Dříve jsem pomocí Google hlasového assistenta ukládal připomenutí do Google keep a současně se mi toto připomenutí ukládalo také do Google kalendáře. Pak jsem si nějak omylem vypnul ukládání připomenutí do Google keep a toto připomenutí se mi uloží už jen do Google kalendáře. Připomenutí je v kalendáři vidět, ale Google kalendář neprovede upozornění na toto připomenutí. Pokud uložím manuálně připomenutí do Google keep tak se mi připomenutí zobrazí jak v Google keep tak v Google kalendáři a Google Keep mě na toto připomenutí v daný čas upozorní. Chtěl jsem to řešit s google podporou, ale nic . Proto mě zaujalo, že ty jsi psal že jsi to s Google podporou řešil a že ti to pomohli to vyřešit. Můžeš mi prosím tě poradit jak se s nimi zkontaktovat, aby se mnou komunikovali? Díky Milan.
 #459229  od Matt83
 před 4 lety
V Google Pay jsem dal v menu Odeslat zpětnou vazbu. Pak jsme to asi 3 týdny řešili přes emaily. Už jsem byl zoufalý. Šel jsem několikrát do obchodu a zjistil jsem, že nemůžu zaplatit, protože karta zmizela. Pro jistotu jsem ji pak nosil sebou. Od té doby, už asi 4 měsíce, je všechno OK a Pay funguje jak má.

Odesláno z Mi MIX 2S pomocí Tapatalk

Milan Glask se to líbí
 #461257  od jirkagti
 před 4 lety
Pořídil jsem ženě k vánocům mi 9 se a jeden důvod ,aby mohla platit bezkontatně mobilem, jde to ale nějak nastavit , aby každá platba musela být potvrzena otiskem prstů jako to mám já na I phonu? Teď to při platbě do 500 stačí jen rozsvít displey což je při možnosti ztráty mobilu dost napytel.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat