[sunstone, tapas, topaz, marble]
 #531134  od romco777
 před 11 měsíci
Prosím o radu.
Manželka donedávna platila bezkontaktne mobilom zn. Xiaomi Redmi Note 12S
V poslednom čase, po zmenách, ktoré spravil Google v aplikácii Peňaženka má takýto problém
Je pri pokladni, telefón si odomkne, používa zámok obrazovky. Takto telefón priloží k platobnému terminálu a na telefóne jej vyskočí hláška, že opäť musí použiť buď PIN alebo zámok obrazovky. Je to dosť otravné a nepraktické, hlavne, keď za ňou napr. č čakajú ľudia v rade a vidia, ako zadáva PIN alebo odblokuje zámok obrazovky. Nechápem, prečo je to takto nastavené. Nič sme nemenili. Keď som sa pýtal kolegov v práci, tak mi povedali, že oni takýto problém nemajú. Jednoducho odomknú mobil, aktivujú Peňaženku, priložia telefón k terminálu a platba prejde. Neviem, či treba niečo nanovo nastavovať alebo je to záležitosť telefónov značky Xiaomi, ale to sa mi nezdá, nakoľko sa jedná o aplikáciu od Googlu.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat