[Xiaomi Smart Home]
 #437944  od alanies
 před 4 lety
Zdravím Vás na routeru problém není kamery běželi rok v pořádku pak to začlo dělat zmiňovaný problém. Projížděl jsem logy z kamery a zaslal providerovi a snažíme se to vyřešit (provider poda). Z jiného fora akorát kamery IY home byl problém u startnetu a tam to vyřešili (Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť ) provider Starnetu mi nebyl ochoten pomoci řekl že je to interní.
Já si osobně myslím, že je problém u providera, kde jejich ochrany něco blokují (množství odeslaných packetu, china ip?) nebo může "spojeno" s množstvím. zařízení, s nimiž se servery mohou vypořádat, a prioritu mají ty, které jsou ze stejného regionu (podle IP a traceroute) . Pak nechápu proč někomu to jede v cajku. Pokud kameru připojím na hotspotu tak mi jede vše krásně, takže proto mám podezření že chyba je někde u providera.. Pokud kamery zas dáte na czechia region tak to jede ok, ale to se mi samozřejmě nechce protože díky gdpr tam nefungují značné množství produktů
 #441082  od suchar
 před 4 lety
Měl jsem stejný problém. Ke kameře se připojím pokud jsem s mobilem na stejné wifi, ale přes mobilní data skončilo připojení chybou.
Vyřešil jsem to nastavením na routeru, kde jsem povolil položku DMZ a jako IP zadal adresu kamery. Tímto nastavením se v podstatě řekně, že veškeré "neznámé" připojení se přesměruje na kameru. Není to ideální řešení, ale funguje to.
 #442212  od prcek09
 před 4 lety
Ahoj. Včera mě přišla z Ali. Tak jsem ji natěšeně pustil a dnes v práci přes data ani ťuk. Přesně jak píšete. A to jo mám hlavně abych ji používal na data. Pěkně mě to štve. Tak jsem narazil na toto téma. A jak tak čtu tak řešení moc není. Možná zkusit přepnout na náš region
 #442278  od Infoxxx
 před 4 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 4 lety
Ahoj. Včera mě přišla z Ali. Tak jsem ji natěšeně pustil a dnes v práci přes data ani ťuk. Přesně jak píšete. A to jo mám hlavně abych ji používal na data. Pěkně mě to štve. Tak jsem narazil na toto téma. A jak tak čtu tak řešení moc není. Možná zkusit přepnout na náš region
Jak je tu popisováno - přepnutí na jiný region nepomůže (zkoušel jsem i kameru pro EU region). Zda se, že ISP blokuje spojení/porty, na kterých kamery komunikují...
 #442738  od prcek09
 před 4 lety
Když jsem kameru přepnul na region Czech, tak kamera běží úplně v pohodě. Bohužel se mě zase nepovedlo na tento region přepárovat Getaway. Furt něco :-D ale naštěstí ikdyž jsem přepnutej na Czech region na všechno co mám napárovaný na china funguje. Notifikace i světla, čidla. Sice to není ideální ale aspoň že tak. Radši bych ti kameru nejako dostal do Číny :grin:

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat