[aries]
 #22219  od dumardus
 před 6 lety
Po necelych 5 mesicich pouzivani xiaomi Mi2S , kdy jsem byl vesmes s timto tel. spokojen (az na kvalitu hovoru) se mi objevila skvrna na displeji viz obrazek. Udajne je to vadna zakladni deska pristroje. Telefon jsem kupoval s tim ze je v zaruce a tak jsem se snazil uplatnovat reklamaci. A nastal kamen urazu, protoze Xiaomi byl koupen na inzerat , ktery sliboval 1 rocni zaruku. Kdyz jsem si tel kupoval , typek co mi to prodaval ho mel pouze tyden a koupil ho od jineho typka ,shodou okolnosti clena tohoto fora nick Gard. Kdyz jsem se ho ptal na deklarovanou zaruku  , dostal jsem odpoved ze to vubec neni problem a reklamace mam resit pres vyse zminovaneho Garda. A ted nastal kamen urazu , na displeji je  flek a tak jsem kontaktoval Garda. Ten od toho dava ruce pryc , mam si to vyridit sam . Pouze mi napsal ze tel. koupil na aukru a at kontaktuji prodejce. Prodejce(preprodejce) vesele prodava na aukru nejenom Xiaomi , ale i ostatni mobilni znacky. Viz Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Kontaktoval jsem prodejce s tim ze mam uvedeny problem a nase emailova komunikace byla ve smyslu.
Telefon jsem nekoupil od prodejce , proc ho tedy reklamuji ja ! Vysvetlena situace s prodejem, tak nastoupil s verzi ze se jedna o softwarovou chybu ,udajne jsem tam nemel davat multi jazykovou verzi, ale ponechat original soft!!! >:( Vysvetleno ze se nejedna o soft. chybu ale chybu hardware. nastoupil s cituji "Dobrý den, v tomto případě co vidím na fotkách Vám stejně nemohu pomoci. Tenhle problém mi jako reklamaci neuznají" WTF borec podle popisu v aukcich se holedba jaky neni prodejce a co ma za kontakty atd a najednou skutek utek. Odkazal me na servis s tim ze reklamaci neuznava. A ted babo rad  :(

Obrázek
 #22221  od sensilux
 před 6 lety
Nespravis s tym uz nic...zbytocne sa snazis...tot moj nazor.
 #22224  od jenicekk
 před 6 lety
Tohle v obdobne podobe mel jeden uzivatel na miuinadoid, je to mechanicky poskozene, zespodu neco tlaci na lcd a ten deformuje obraz, to se preci nemohlo stat jen tak samo? To si jako rano vztal a najednou videl toto? Myslim ze reklamace nepripada v uvahu, spis si kup za 1900 novej lcd, usteris si cas a trapeni. jeste me napada jestli to neni nejakym kruty prehratim, ale myslim ze v teto casti neni cpu ani grafika.

Obrázek
Naposledy upravil(a) jenicekk dne 17 Říj 2013, 14:10, celkem upraveno 1 x.
 #22226  od Oldass
 před 6 lety
Správně by si se neměl bavit s nikým jiným než s člověkem, od kterého si zařízení koupil. Máš smlouvu? Je tam uvedena záruka?

Pokud je odpověď ne tak máš jen jednu cestu a to domluvit se s člověkem, který zařízení nechal z Číny dovést, aby ti předal kontakt na Čínana a ty jsi mohl zařízení poslat k reklamaci tam. Ale je to pouze o slušnosti lidí v celém řetězci. Každý prodejce v Číně dává alespoň 6 měsíců záruku, takže možnost odeslat zařízení do Číny tu je, i když poštovné není zrovna levné i když balíček pojede vlakem , tedy ne letecky.
 #22227  od peknyden
 před 6 lety
Pokud mas kupni smlouvy, ktere vedou k prodejci, vymahej reklamaci. Pokud nic, tak COI, FU, pripadne podnet na Aukro, ze je to nepoctivy prodejce, muzou mu zablokovat ucet atd.
Pokud nemas com dolozit, ze tento konkretni telefon je od nej, mas proste smulu.
Zaruku sis mel radne overit a kupni smlouvou nebo dokladem o koupi overit pred koupi, pokud ses na ni chtel do budoucna spolehat.
Pokud znas spolehliveho prodejce primo z Ciny a bude ochotny, muze ti reklamaci u Xiaomi vyridit.
Nic jinyho s tim nevymyslis.
 #22243  od w0lf_cz
 před 6 lety
Podobný flek jsem měl na Nexus S. Je to vada displeje, myslím že mohla být způsobena delším zahříváním stroje. Tenkrát jsem to reklamoval v nechvalně známém Britexu a po komunikaci s p. Strakou reklamace proběhla v pořádku a bleskově.
Bohužel u Mi2S to bude horší. Jestli je ten týpek z Aukra takhle neochotný obávám se, že máš smůlu :(.
Mi2S jsem kupoval u LevnýchSmartphonů sice o něco málo dražší, ale zase je jistota že reklamaci zařídí za mě. Tedy alespoň v to doufám.
 #22265  od Victor
 před 6 lety
Taky bych hádal, že to způsobilo lokální přehřátí. Reklamovat mobil z třetí ruky bude asi opravdu problém. Jeden to bude házet na druhého, druhý na třetího atd. To už je větší jistota nakoupit v Číně rovnou.
 #22287  od dumardus
 před 6 lety
[quote="sensilux"]
Nespravis s tym uz nic...zbytocne sa snazis...tot moj nazor.
[/quote]
Tomu neverim, nejsem jeden z lidi kteri hned hazeji flintu do zita
 #22288  od dumardus
 před 6 lety
[quote="jenicekk"]
Tohle v obdobne podobe mel jeden uzivatel na miuinadoid, je to mechanicky poskozene, zespodu neco tlaci na lcd a ten deformuje obraz, to se preci nemohlo stat jen tak samo? To si jako rano vztal a najednou videl toto? Myslim ze reklamace nepripada v uvahu, spis si kup za 1900 novej lcd, usteris si cas a trapeni. jeste me napada jestli to neni nejakym kruty prehratim, ale myslim ze v teto casti neni cpu ani grafika.

Obrázek
[/quote]
Kupodivu jsem opravdu telefon vzal do ruky a najednou vidim  flek. Pokud prodejce je obchodnik a nabizi reklamaci v aukci, mam na to narok.
 #22289  od Kynio
 před 6 lety
Máš, ale prodejce je vychcaný a využívá toho, že nemáš možnost reklamovat přes prvního kupce. Pokud by byl Gard ochotný to za tebe vyreklamovat nebo mu alespoň napsat, snad by se to nějak vyřešilo. Tady teď asi nezmůžeš nic, protože nejsi přímý kupující a ani Aukro s tebou nebude nic řešit. Nemáš prostě číslo aukce, ani číslo transakce, nic...

Popros Garda. Jinou možnost nemáš..
Naposledy upravil(a) Kynio dne 17 Říj 2013, 19:36, celkem upraveno 1 x.
 #22292  od dumardus
 před 6 lety
[quote="peknyden"]
Pokud mas kupni smlouvy, ktere vedou k prodejci, vymahej reklamaci. Pokud nic, tak COI, FU, pripadne podnet na Aukro, ze je to nepoctivy prodejce, muzou mu zablokovat ucet atd.
Pokud nemas com dolozit, ze tento konkretni telefon je od nej, mas proste smulu.
Zaruku sis mel radne overit a kupni smlouvou nebo dokladem o koupi overit pred koupi, pokud ses na ni chtel do budoucna spolehat.
Pokud znas spolehliveho prodejce primo z Ciny a bude ochotny, muze ti reklamaci u Xiaomi vyridit.
Nic jinyho s tim nevymyslis.
[/quote]
Budu vymahat. Kdyz ne Fu, Celni sprava a zivnostnak se podivaji na jeho "podnikani" Nechci cinit zbytecne zlo , ale pokud v aukci uvede toto

Zboží objednáváme přímo u našeho velkoobchodního partnera v Číne.
Záruka na zboží je v Číně 1 rok, reklamaci vyřídíme samozřejmě za vás.
Nabízíme plnou technickou podporu zdarma!

a najednou napise  kraviny ,ze to je zpusobene tim ze tam je nahrany jinaci nez origos soft , nic jineho mi nezbyva.
Uz se mi ozval nejaky kluk ,ktery pise ze s reklamaci pomuze primo v cine. Dokonce nepotrebuje doklad o koupi . Mam pocit ze je to nekdo  z Obchodu " ten obchod jehoz jmeno se tady nevyslovuje" . Dokonce mi od nej prisla SZ a byla cenzorovana . Vubec si nejsem jisty, jestli maji admin nebo roboti na toto pravo hrabat se v SZ!!!!
 #22293  od dumardus
 před 6 lety
[quote="Kynio"]
Máš, ale prodejce je vychcaný a využívá toho, že nemáš možnost reklamovat přes prvního kupce. Pokud by byl Gard ochotný to za tebe vyreklamovat nebo mu alespoň napsat, snad by se to nějak vyřešilo. Tady teď asi nezmůžeš nic, protože nejsi přímý kupující a ani Aukro s tebou nebude nic řešit. Nemáš prostě číslo aukce, ani číslo transakce, nic...

Popros Garda. Jinou možnost nemáš..
[/quote]
Mam cislo aukce a transakce . Gard uz zacal se mnou komunikovat ,pozadal jsem ho o zaslani podnetu na aukro jako prvni krok ...uvidime
Edit "
Gard uz mu zaslal email s tim ze pokud to nebude resit , dalsi na rade bude podnet na aukro
Naposledy upravil(a) dumardus dne 17 Říj 2013, 19:45, celkem upraveno 1 x.
 #22294  od Kynio
 před 6 lety
Tak držím palce.. :)

K tomu SZ... my se v SZ nehrabeme, to sám systém cenzuruje tyto odkazy a shopy. Samozřejmě nemáme důvod vaše SZ nějak prohrabávat. Od toho je to SZ, aby si každý řešil co chce anonymně. Ber to jako vlastnost tohoto fóra. Musíme se nějak bránit, aby nám nekradli naše dílo (překlad) ;)
 #22295  od ingbrzy
 před 6 lety
neboj, tvoje SZ necitam.. mam inu robotu... robi to script... :)
 #22296  od dumardus
 před 6 lety
[quote="Kynio"]
Tak držím palce.. :)

K tomu SZ... my se v SZ nehrabeme, to sám systém cenzuruje tyto odkazy a shopy. Samozřejmě nemáme důvod vaše SZ nějak prohrabávat. Od toho je to SZ, aby si každý řešil co chce anonymně. Ber to jako vlastnost tohoto fóra. Musíme se nějak bránit, aby nám nekradli naše dílo (překlad) ;)
[/quote]

JJ chapu , rozumim  ;)
 #22298  od ingbrzy
 před 6 lety
nie...
 #22301  od dumardus
 před 6 lety
Edit
Prodejce udajne pred chvili  poslal fotku a Cinani obratem (ted v noci )odpovedeli , ze to je mechanicka zavada a reklamaci zamitaji. A ted jeste pohadku o cervene Karkulce...
 #22312  od w0lf_cz
 před 6 lety
Tohle opravdu není závada způsobená pádem, ale přehřátím a vypálením části displeje. Opravdu jsem měl stejný problém s NS.

Odesláno z mého MI 2S pomocí Tapatalk
 #22320  od quajak
 před 6 lety
Tak to nějak nechápu. Není naopak mechanická vada absolutně legitimní důvod k reklamaci?  Ti prodejci na aukru jsou rok od roku drzejší a už se ani neobtěžují s vymýšlením pořádných výmluv

Odesláno z mého MI 2S pomocí Tapatalk 4
 #22958  od jenicekk
 před 6 lety
Takze otce od me pritelkyne to postihlo taky, defakto stejna vada. Nehraje hry, telefon moc nezatezuje, vola nebo pise sms. A projevil se stejny flek. Kupoval na ibuy, pokud se rozhodne pro reklamaci podam hlaseni.
 #27110  od dumardus
 před 6 lety
Nakonec mi telefon upadnul tak nestastne , ze se displej uplne rozbil. Objednal jsem z tohoto odkazu a mohu jen doporucit.
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Displej prisel az za mesic a tak jsem se musel celou dobu trapit s Iphone 3Gs (btw:mega srackovy tel.) Displej prisel komletni origos ,zadne lepeni atd. Za 15 min nahozeny a ted si chrochtam blahem ,konecne mam o5 poradny tel. Dokonce jsem uvazoval o migraci a zakoupeni Nexus 5 nebo LG G2, ale vydrzel jsem to! Miui is the BEST
 #27217  od 5ulo
 před 6 lety
[quote="jenicekk"]
Tohle v obdobne podobe mel jeden uzivatel na miuinadoid, je to mechanicky poskozene, zespodu neco tlaci na lcd a ten deformuje obraz, to se preci nemohlo stat jen tak samo?
Obrázek
[/quote]
Ten užívateľ som bol ja ;-) a áno, stalo sa to zo dňa na deň. Bolo to male a pomaly to rástlo. Po zakúpení nového displeja som skúmal ten starý. V tej postihnutej časti je z opačnej strany deformovany plech tak, ako keby naň dlho pôsobila sila vo veľmi tenkom bode, napr skrutka ktorá vytŕča a špičkou tlači na plech a tým ho prehne. Problém bol ale v tom, že v tom mieste nič netrci, takže podľa mňa výrobná vada a takáto reklamácia by mala byť uznaná. Mňa rozhovory s Celine z ibuygou už nebavili, tak som si kúpil displej sam. A je po problémoch :-)

Sent from my MI 2 using Tapatalk

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 462 uživatelů dne 16 Led 2020, 20:26

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat