Dobrý den,
Dne 25.9.2015 jsem zakoupil mobilní telefon zn. Xiaomi Mi4 na internetovém obchodě Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť společnosti Lion Mobile s.r.o. Ič:02127318.
1) 5.10.2015- Telefon zaslán na reklamaci, z důvodu odlepeného displeje u spodních tlačítek. Vyjádření technika: Přilepen Displej (Mimo to se telefon vrátil odřený)
2) 29.2.2016- Telefon opět posílán na reklamaci z důvodu: Při příchozím a odchozím hovoru není rozumět z telefonu, znatelný šum a ozvěna. Přepnutím na reproduktor se problém vyruší.
Vyjádření technika: Zařízení prošlo diagnostikou, závada se neprojevila. Zařízení bylo uvedeno do továrního nastavení. Telefon přišel, závada neopravena, ihned jsem ho posílal zpět.
3) 16.3.2016- Po druhé se stejnou závadou se na Vás obracím ohledně reklamace. Při volání z jiného telefonu není rozumět, znatelný šum při přepnutí na reproduktor se problém vyruší. Mám podezření na mikrofon.
Vyjádření technika: Zařízení prošlo diagnostikou, závada se projevila. Závada byla odstraněna flashnutím systému poslední verzí a menší úpravou v lokálním nastavení vlastnosti zvuku.
4) 23.8.2016- U telefonu nesvítí spodní tlačítka (zpět,home…atd.) Notifikační dioda v pořádku. Již potřetí reklamuji u telefonu kvalitu hovoru. Při telefonování mi spousta lidí nerozumí. Při přepnutí na reproduktor se problém vyruší. Od začátku jsem s telefonem, velmi nespokojen.Jelikož je to má čtvrtá reklamace , chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze.
Vyjádření technika: Zařízení prošlo diagnostikou . Udaná závada se projevila .Závada byla odstraněna výměnou vadného dílu-ZD (základní deska). Nové IMEI: 864895027237534.
Telefon dorazil, i když jsem požadoval vrácení peněz. Dorazilo úplně nové zařízení originální nálepkami a hlavně stavem opotřebení jsem poznal, že telefon je úplně nový. Má na to prodávající právo?? Napsat do protokolu výměna ZD (základní desky) nové IMEI a pak poslat úplně jiné zařízení?? Myslim si, že věděli že by telefon nestihli opravit do 30 dní. Čím by mi vznikl nárok na vrácení peněz. Vše mám detailně nafoceno,jak staré zařízení ,tak i nové.
Po několika vyměněných e-mailech mi bylo sděleno, že je to ten samý přístroj, který mám od začátku a že nárok na vrácení peněz nemám. Druhou reklamaci, že mi neuznávají. Jde mi spíš o ten nový telefon, nikdo mě nekontaktoval to zařízení už nechci.
Prosím o radu co bych s tím mohl dělat??
Děkuji mnohokrát
Dne 25.9.2015 jsem zakoupil mobilní telefon zn. Xiaomi Mi4 na internetovém obchodě Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť společnosti Lion Mobile s.r.o. Ič:02127318.
1) 5.10.2015- Telefon zaslán na reklamaci, z důvodu odlepeného displeje u spodních tlačítek. Vyjádření technika: Přilepen Displej (Mimo to se telefon vrátil odřený)
2) 29.2.2016- Telefon opět posílán na reklamaci z důvodu: Při příchozím a odchozím hovoru není rozumět z telefonu, znatelný šum a ozvěna. Přepnutím na reproduktor se problém vyruší.
Vyjádření technika: Zařízení prošlo diagnostikou, závada se neprojevila. Zařízení bylo uvedeno do továrního nastavení. Telefon přišel, závada neopravena, ihned jsem ho posílal zpět.
3) 16.3.2016- Po druhé se stejnou závadou se na Vás obracím ohledně reklamace. Při volání z jiného telefonu není rozumět, znatelný šum při přepnutí na reproduktor se problém vyruší. Mám podezření na mikrofon.
Vyjádření technika: Zařízení prošlo diagnostikou, závada se projevila. Závada byla odstraněna flashnutím systému poslední verzí a menší úpravou v lokálním nastavení vlastnosti zvuku.
4) 23.8.2016- U telefonu nesvítí spodní tlačítka (zpět,home…atd.) Notifikační dioda v pořádku. Již potřetí reklamuji u telefonu kvalitu hovoru. Při telefonování mi spousta lidí nerozumí. Při přepnutí na reproduktor se problém vyruší. Od začátku jsem s telefonem, velmi nespokojen.Jelikož je to má čtvrtá reklamace , chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze.
Vyjádření technika: Zařízení prošlo diagnostikou . Udaná závada se projevila .Závada byla odstraněna výměnou vadného dílu-ZD (základní deska). Nové IMEI: 864895027237534.
Telefon dorazil, i když jsem požadoval vrácení peněz. Dorazilo úplně nové zařízení originální nálepkami a hlavně stavem opotřebení jsem poznal, že telefon je úplně nový. Má na to prodávající právo?? Napsat do protokolu výměna ZD (základní desky) nové IMEI a pak poslat úplně jiné zařízení?? Myslim si, že věděli že by telefon nestihli opravit do 30 dní. Čím by mi vznikl nárok na vrácení peněz. Vše mám detailně nafoceno,jak staré zařízení ,tak i nové.
Po několika vyměněných e-mailech mi bylo sděleno, že je to ten samý přístroj, který mám od začátku a že nárok na vrácení peněz nemám. Druhou reklamaci, že mi neuznávají. Jde mi spíš o ten nový telefon, nikdo mě nekontaktoval to zařízení už nechci.
Prosím o radu co bych s tím mohl dělat??
Děkuji mnohokrát