[Nezaradené témy]
 #349312  od Wulfher
 před 6 lety
Návod jak opravit chybu v Intel ME Firmware na Xiaomi Air 13,3 a 12 notebooku.
1. Otestujte systém pomocí "INTEL-SA-00086 DETECTION TOOL"
ke stažení zde : Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Pokud se vám objeví červená hláška "This system is vulnerable."
Tak pokračujte dále.

2. Jděte na: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť a stáhněte Intel ME Firmware jménem "Intel CSME 11.8 Consumer PCH-LP Firmware v11.8.50.3426" (část B1) a nejnovější Intel ME Tools jménem "Intel CSME System Tools v11" (část C2, poslední verze: r6) rozbalte WinRARem (v5.00 nebo novějším).

3. Vytvořte složku na disku C a pojmenujte ji "Win64" (C:\Win64).

4. Zkopírujte Intel ME Firmware jménem "11.8.50.3426_CON_LP_C0_NPDM_PRD_RGN.bin" do právě vytvořené složky C:\Win64 a přejmenujte ho na ME.bin.

5. Zároveň zkopírujte soubor "FWUpdLcl64.exe", který se nacházi v FWUpdate\Win64 podsložka v System Tools, do složky C:\Win64.

6. Ujistěte se, že máte notebook na nabíječce.

7. Spusťe Windows PowerShell jako Administrator a napište následující příkaz:

cd C:\Win64

Poté zmáčkněte Enter.

8. Nyní napište tento příkaz:

.\FWUpdLcl64.exe -F ME.bin

(první znak je tečka!) a zmačkněte Enter.

9. Zbytek se provede automaticky, počkejte až bude vše dokončeno .

10. Restartujte notebook a zkontrolujte výsledek pomocí Intel MEInfo tool (který je v součástí Intel CSME System Tools v11) Můžete to provézt zkopírováním souboru "MEInfoWin64.exe" který je ve složce MEInfo\Win64 do složky C:\Win64 a z opakováním bodu č.7 a napsáním příkazu

.\MEInfoWin64.exe

a zase zmačkněte Enter.

11. Já jsem ještě musel nahrát nejnovější ovladače Intel "MEI v11.7.0.1065 for Consumer systems Drivers & Software" (ke stažení v části A3)

12. Otestujte zase systém pomocí "INTEL-SA-00086 DETECTION TOOL" a vše by již mělo být vpořádku. Měla by se vám objevit zelená hláška "The system is not vulnerable. It has already been patched."

Originál návod je zde:

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Já jsem ho jen upravil o postřehy, které jsou uvedeny v dalších částech fóra a na mém notebooku zafungovaly.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat