[Smartwatch 2nd gen]
 #466771  od ZaFr
 před 3 měsíci
Dlouho jsem tu nebyl, takže se omlouvám, ale nechce se mi vše číst.
Mám dotaz. Zapnul jsem si po x letech kontinuální měření tepu, to funguje. Na hodinkách se graficky tep ukazuje, ale do telefonu se data nedostanou hned. Až po hodně dlouhé době a po několikeré synchronizaci.
Nevíte, kde by mohla být chyba? Zpoždění mám i při načtení kroků.
Jediné, co je ihned k zobrazení v app je stav baterie.
Mám app Amazfit Watch 2.6.4 a Stratos 2.0.46.0
Jak píšu, už dlouhou dobu hodinky neřeším, neaktualizuji a používám je hlavně na notifikace. Teď bych ale to kontinuální měření tepu potřeboval.
Díky

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk


 #470211  od chyta2703
 před 1 měsícem
Zdravím, dnes jsem byl běhat...hodinky se 3x vyply jen tak. Pak se mi tak přehříval senzor tepu, že budu mít snad puchýř na ruce a jak jsem doběhl dom tak mi doma upadla ta krytka srdečního tepu. :-( cca 2 měsíce zpátky byly na reklamaci a lepili mi ji tam...jak byste postupovali? Už mě to opravdu obtěžuje a nejradši bych je hodil do koše. Opět reklamace? Je nějaká šance třeba na vrácení peněz?
 #470313  od KoumiCZ
 před 1 měsícem
Šance, či dokonce povinnost, na vrácení peněz je při třetí reklamaci téhož problému.
 #470381  od Labrava
 před 1 měsícem
No jde o to, jestli reklamaci poprvé uznali. Mě třeba ne. Jen to sklíčko přilepili prý jako projev dobrý vůle... :laughing:
Jestli se ten senzor přehříval, tipnul bych si, že v něj je už zateklý pot...

Jináč co říkáte na ty šílené omalovánky v které se proměnila amazfit app... ? :rage:
 #474161  od chyta2703
 před 2 týdny
Zdravím, tak hodinky přišly slavnostně z reklamace a 2 věci opravili a jednu asi rozbili. :-D Nevím z jakého důvodu, ale při aktivitě mi to měří kratší trasu než reálně ujedu. Dnes kolo do práce 27km, staré TomTom Runner změřili přesně 27km a Stratosy jen 18km. Přitom když se podívám na mapu tak vypadá normálně. Nemá někdo s tímto zkušenost? Díky.

EDIT: moje chyba :-D musel jsem dát factory reset a měl jsem tam míle :-D
njssdfu se to líbí
 #475100  od chyta2703
 před 3 dny
Hele xm.cz

Uvidím no, žádal jsem v reklamačním listu vrácení peněz, ale nevím jak přesně to je právně. Ale 3x po sobě jdoucí stejná reklamace by myslím měli vrátit prachy. Toť otázka jaké koupit nové, nevím jestli věřím ještě Xiaomi. :hushed:

Nyní používám na běh staré TomTom runner ale chybí mi notifikace. :relaxed:
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 462 uživatelů dne 16 Led 2020, 20:26

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat