[umi, cmi, vangogh, monet, cas, apollo, gauguin]
 #483518  od VMach3
 před 3 lety
Ohledně té fólie si jistý jsem, rozbaloval jsem několik Mi 10. A není to výsadou jen Mi 10, ale Xiaomi tak nyní činí u více modelů, například Poco F2 Pro, Redmi Note 9 Pro.
 #483521  od ZaFr
 před 3 lety
Nejjednodušší budeš mít, zajít s tím do Alzy a když zjistí, že je tam špatně nalepená fólie, na kterou poukazuje VMach3, tak by ti měli nabídnout nejlépe výměnu telefonu, protože oni lépe fólii nenalepí, nebo výměna fólie. Nebo prostě vrácení ve 14ti dnech a koupit nový.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk


 #483524  od VMach3
 před 3 lety
Toto není vada způsobena chybně nalepeno fólií.
Na videu fólii neuvidíš Obrázek


Obrázek
Obrázek
 #483589  od GSX
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
Toto není vada způsobena chybně nalepeno fólií.
Na videu fólii neuvidíš Obrázek


Obrázek
Obrázek

Moc jsem nepochopil, co na obrázku ukazuješ. :)
 #483590  od GSX
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
Jasně, blbě se to popisuje. Takže rychlá fotka.
Obrázek
Odstup od smlouvy, je to vadné. Jen nevím, jak se k tomu Alza postaví,asi nejlepší by bylo tam dojít osobně. Oni mají v podmínkách, že vady máš hlásit snad do 24 hodin i když zákon hovoří jasně, že to tvá povinnost absolutně není... Teď mi jeden dorazil do Alza boxu, tak jsem zvědav. Ale jinak Mi 10 co mám už 4 měsíce fólií má. Čert se v tom vyzná
 #483591  od VMach3
 před 3 lety
GSX píše:Moc jsem nepochopil, co na obrázku ukazuješ. :)
Že by hranu fólie
 #483593  od GSX
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
GSX píše:Moc jsem nepochopil, co na obrázku ukazuješ. :)
Že by hranu fólie
Ju a tak teď už to dává smysl. Ono to vypadalo,jako když poukazuješ na špatný display. Sorry a díky :thumbsup:
 #483596  od farnell
 před 3 lety
GSX píše:
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
Jasně, blbě se to popisuje. Takže rychlá fotka.
Obrázek
Odstup od smlouvy, je to vadné. Jen nevím, jak se k tomu Alza postaví,asi nejlepší by bylo tam dojít osobně. Oni mají v podmínkách, že vady máš hlásit snad do 24 hodin i když zákon hovoří jasně, že to tvá povinnost absolutně není... Teď mi jeden dorazil do Alza boxu, tak jsem zvědav. Ale jinak Mi 10 co mám už 4 měsíce fólií má. Čert se v tom vyzná
Predpokladám,že to nemá viac ako 14 dní.
Takže aké trápenie sa s tým.
Vrátim ho do 14 dní bez udania dôvodu.
A ak sa im ten priestrel nebude pozdávať tak nech to riešia prinajhoršom ako RMA

Odoslané z Mi Note 10 pomocou Tapatalku

 #483597  od GSX
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
GSX píše:
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
Jasně, blbě se to popisuje. Takže rychlá fotka.
Obrázek
Odstup od smlouvy, je to vadné. Jen nevím, jak se k tomu Alza postaví,asi nejlepší by bylo tam dojít osobně. Oni mají v podmínkách, že vady máš hlásit snad do 24 hodin i když zákon hovoří jasně, že to tvá povinnost absolutně není... Teď mi jeden dorazil do Alza boxu, tak jsem zvědav. Ale jinak Mi 10 co mám už 4 měsíce fólií má. Čert se v tom vyzná
Predpokladám,že to nemá viac ako 14 dní.
Takže aké trápenie sa s tým.
Vrátim ho do 14 dní bez udania dôvodu.
A ak sa im ten priestrel nebude pozdávať tak nech to riešia prinajhoršom ako RMA

Odoslané z Mi Note 10 pomocou Tapatalku
Ano,ale telefon musí být funkční,bez zjevného poškození atd atd atd. Oni ty telefony zkoušejí a tohoto si nevšimne jen slepý. Proto jsem psal, že Alza v podmínkách má (i když zákon hovoří jinak), že se vady na objednaném zboží hlásí v nějaké době, pak to probíhá rychle. Toto mohou vzít k posouzení a reklamaci. Což se ochranná lhůta spotřebitele v rámci 14 dnů moc nebere. Měl jsem tento problém ne s telefonem,ale jinou elektronikou a nebýt toho, že zákony znám, vůbec je to nezajímá při poškození. Nevím, jak se k tomuto Alza staví,ale doufám, že kladně...
 #483599  od milennium
 před 3 lety
Mi 10 jsem kupoval v pátek večer a vyzvedl s Alza boxu v neděli.
Ještě uvidím co s tím, protože mobil normálně funguje.
 #483600  od farnell
 před 3 lety
Ten jeho príspevok je starý 22 hodín....
Otázne je koľko už má zariadenie v rukách.
Takže nič za to nedá ak tam zavolá a zistí ako sa veci majú.

A toto zjavne nie je vada za ktorú nesie vinu on neodbornym zaobchádzaním.
Takže aj keby tých 24 hodín "oznamovacej povinnosti" nedodržal tak je tu stále možnosť regulérnej reklamácie.

Edit: dobu užívania medzi časom kým som písal tento príspevok majiteľ upresnil.
Každopádne by som ja osobne kontaktoval alzu telefonicky a mailom.
Aby bol o tom dôkaz, že som to nebral na ľahkú váhu.
Pri cene toho zariadenia by som neváhal.

Odoslané z Mi Note 10 pomocou Tapatalku




 #483606  od GSX
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
Ten jeho príspevok je starý 22 hodín....
Otázne je koľko už má zariadenie v rukách.
Takže nič za to nedá ak tam zavolá a zistí ako sa veci majú.

A toto zjavne nie je vada za ktorú nesie vinu on neodbornym zaobchádzaním.
Takže aj keby tých 24 hodín "oznamovacej povinnosti" nedodržal tak je tu stále možnosť regulérnej reklamácie.

Edit: dobu užívania medzi časom kým som písal tento príspevok majiteľ upresnil.
Každopádne by som ja osobne kontaktoval alzu telefonicky a mailom.
Aby bol o tom dôkaz, že som to nebral na ľahkú váhu.
Pri cene toho zariadenia by som neváhal.

Odoslané z Mi Note 10 pomocou Tapatalku
Proto jsem psal, že dle zákona žádná oznamovací povinnost neexistuje a de facto jejich podmínky jsou protizákonné. Jako Mall či CZC kdy zákazníkům neuhradí zaplacenou dopravu při odstoupení od kupní smlouvy.. Záleží jak se hlavně k tomu postaví zákazník. Je spousta možností jak se tomuto bránit. Alza určitě nechce špatnou reklamu. Cena není důležitá a 13.000 co telefon přes víkend stál, není pro tuto společnost nikterak vysoká,aby si dělali špatné jméno. Jinak máš pravdu :wink:
heronotheus se to líbí
 #483628  od olmisek
 před 3 lety
Jako mnoho lidí jsem o víkendu taky koupil Mi 10 za krásnou cenu, ale dneska ráno jsem řešil znepokojivou věc. Po rozbalení jsem provedl aktualizace na miui 12 a vše šlapalo krásně až do teď, kdy mě cca na půl hodiny vypadla sim karta. Po pár restartech zase naběhla zpět. Když jsem ji vyndal a dal do své staré Mi 9 s miui 11 tak naběhla v pohodě takže nejspíš se sim kartou problém nebude. Jelikož pracuji přimo v Xiaomi obchodě tak vím, že po aktualizaci na miui 12 si hodně lidí chodilo stěžovat, že jim sem tam vypadne takto signál jako mě ráno. Myslíte že to je SW věc či HW? Takže provést továrko, či přehrát rom zpět na miui 11 či zdejší miui 12? Nesetkal jste se někdo s podobným problémem? Nerad bych posílal 2 dny starý telefon na reklamaci :weary: Děkuji za odpověď
 #483645  od GSX
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
Jako mnoho lidí jsem o víkendu taky koupil Mi 10 za krásnou cenu, ale dneska ráno jsem řešil znepokojivou věc. Po rozbalení jsem provedl aktualizace na miui 12 a vše šlapalo krásně až do teď, kdy mě cca na půl hodiny vypadla sim karta. Po pár restartech zase naběhla zpět. Když jsem ji vyndal a dal do své staré Mi 9 s miui 11 tak naběhla v pohodě takže nejspíš se sim kartou problém nebude. Jelikož pracuji přimo v Xiaomi obchodě tak vím, že po aktualizaci na miui 12 si hodně lidí chodilo stěžovat, že jim sem tam vypadne takto signál jako mě ráno. Myslíte že to je SW věc či HW? Takže provést továrko, či přehrát rom zpět na miui 11 či zdejší miui 12? Nesetkal jste se někdo s podobným problémem? Nerad bych posílal 2 dny starý telefon na reklamaci :weary: Děkuji za odpověď
Po každé aktualizaci by mělo být tovární nastavení,aby si vše sedlo. Zkus a uvidíš. Já s tímto problém neměl
 #483740  od milennium
 před 3 lety
Takže, dnes jsem vyzvednul novou Mi 10 (mall.cz) a teď nastavuji.
Jen pro info, stejné balení, mobil NEMÁ fólii na displeji a průstřel je již v pořádku...
 #483748  od VMach3
 před 3 lety
Také jsem včera rozbaloval Mi 10 zakoupenou na Mall, a předlepenou folii MÁ.
 #483754  od milennium
 před 3 lety
Tak jsem vzal lupu a tento kus fólii opravdu . Zběžně to vidět není, ale když se na to člověk podívá na světle, tak opravdu je vidět že fólie tam je.
Takže za ten příspěvek výše se omlouvám, ale jak jsem byl natěšený, tak jsem to bez lupy a bez podrobnějšího ohledání neviděl.
Ale ten kus co jsem měl z Alzy ani pod lupou fólii neměl. Tak opravdu nevím co tam ten kus v Alze dělal.
 #483768  od GSX
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
Tak jsem vzal lupu a tento kus fólii opravdu . Zběžně to vidět není, ale když se na to člověk podívá na světle, tak opravdu je vidět že fólie tam je.
Takže za ten příspěvek výše se omlouvám, ale jak jsem byl natěšený, tak jsem to bez lupy a bez podrobnějšího ohledání neviděl.
Ale ten kus co jsem měl z Alzy ani pod lupou fólii neměl. Tak opravdu nevím co tam ten kus v Alze dělal.
Tak aspoň tak.
Já mám dva v rodině, oba mají fólii. Teď i kupovaný v Alze ho má. Ale zase jsem si všiml, když jsem schválně koukal po té fólii, že na pravé straně od cca tlačítka hlasitosti po cca 1/2 směrem dolů,je vidět něco jakoby železná mřížka ,jakoby neseděl zadní kryt jedná se o cirka 1mm , na druhé straně také, ale o něco v menší délce. Ten z Alzy baterie docela zvláštní,dost rychle cupitá dolů a časté záseky netu. Ten druhý vůbec nemá toto vidět. Alza bude nějaká zvláštní :joy: . Má to někdo také, nebo je to opravdu chybný kus?
 #483773  od milennium
 před 3 lety
Tak abych řekl pravdu, tak ten z Alzy mi občas hodilo hlášku o nedostupnosti internetového připojení. Tenhle z mall.cz mi to nedělá. Navíc ta absence fólie mi je opravdu hodně podezřelá a co když to jsou prostě kusy už opravované ?
 #483781  od GSX
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
Tak abych řekl pravdu, tak ten z Alzy mi občas hodilo hlášku o nedostupnosti internetového připojení. Tenhle z mall.cz mi to nedělá. Navíc ta absence fólie mi je opravdu hodně podezřelá a co když to jsou prostě kusy už opravované ?
Mně to tak přijde, když to tak sleduji...
 #483838  od Bravo37
 před 3 lety
Ahoj.. mám malý dotaz k Mi 10. Dnes jsem četl článek jak "urychlit" oficiální aktualizace na telefonech Xiaomi. Je zde obrázkový návod a po kliknuti na verzi miui se zobrazí stránka viz foto..já o kliknutí takovou stránku nemám a autor članku vyjadřil pochyby že mám oficiální verzi. Vůbec na svém telefonu nemám tři tečky kde jsou po rozkliknutí možnosti stahování aktualizací. Rád bych věděl jestli to tak Mi 10 má nebo jsem při koupi naletěl. Diky :wink:
Obrázek
Obrázek
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 17

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat