Podľa mňa sa záruka na manuálne poškodenie nevzťahuje. Ja som o tej cene displeja vedel, je to rovnaká špička jak má s21 ultra, takže to nemôže byť lacný šmejd
Tak za mě update s reklamací k dnešnímu dni. So far so good :]Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 2 letyZdar, ptá se na to více lidí, tak tady je krátké video. V principu je to nějaký mechanický problém, prostě to blbě zaostřuje, jak video, tak fotky. Problém už od začátku, jak CN, tak Global, tak EU ROM, několik FR, takže sw problém to asi nebude.. Když na fotomodul poklepu, focus se zase na chvíli 'rozeběhne', ale jakmile se dostane na nejširší ohnisko, zase se zasekne. Dle mého názoru prostě něco mechanicky drhne u zaostřování, nepřesnost výroby nebo osazení.
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Jak dopadne reklamace dám vědět, zatím bohužel nemám čas ani objednat spedici, ale snad se k tomu dnes už dostanu. Posílám do Německa. Zatím nabídli buď vrácení peněz (což by pro mě bylo +2kKč :) ..), nebo se dohodneme jinak. Pokud budou souhlasit, možná bych zaplatil rozdíl a šel do Ultra, ještě uvidím. Fotomodul na zádech, včetně toho miband displaye, se mi setsakra nelíbí, ale kvalita UW kamery mě hodně láká ..
Ale upřímně, vrátil jsem se zatím k MI 10T Pro, on ten telefon fotí možná i lépe ;] ..
Z TS mi poslali reklamační formulář pro vyplnění, ten jsem spolu s mailovou konverzací vytisknul a přiložil k telefonu, zabalil a poslal do DE.
Překvapila mě rychlost, posílal jsem přes PPL, mají dobré ceny (260Kč). Posláno ve čtvrtek, v sobotu ráno mail ze servisu, že telefon je neopravitelný a posílají do Číny. Tož jsem holt smutně pokýval hlavou a smířil se s tím, že telefon nejméně dva měsíce neuvidím.
Včera TS iniciativně poslali další zprávu, že telefon je vážně neopravitelný (pro mě nic nového), ale že buď nabízí zaslání nového kusu, nebo zaslání telefonu, který jim po měsíci někdo vrátil (a k tomu slevu 150EUR) anebo vrácení peněz.
Dnes jsem odpověděl, slušně poděkoval za nabídku, o vrácený telefon nemám zájem (trochu paranoia, kdo vrací top model po měsíci, musí k tomu mít důvod a ten je většinou nějaký problém s daným kouskem), a poslal odpověď, že buď mám zájem o nový kus jako výměnu, nebo pokud bude rozumná nabídka, doplatil bych na Ultra 12/256 variantu.
A jsem zvědavý, jaká bude reakce. Zatím se chovali opravdu slušně a více než korektně, jsem hodně rád, že na telefon nebudu čekat v řádu měsíců. Zatím přišla jen jedna reakce a to, že jsem nepřibalil nabíječku, což je pravda, do balení telefonu se nedávala, při zaslání na opravu jsem nepředpokládal, že ji budou chtít. Prásknul jsem rovnou na sebe, že jsem zapomněl i na pouzdro, které bylo v balení (moje blbost, všimnul jsem si ho až včera na stole, protože jsem jej ani nepoužil, mám Nillkin pouzdra).
Obecně řečeno, zatím mám z TradingShenzen hodně dobré pocity, reagují rychle a s nadstandartními nabídkami, opravdu se snaží si udělat dobré jméno a tohle je jedna z nejlepších cest. Za vadný kousek vážně nemohou. Snad jsem to nezakřiknul, dám vědět zase někdy později, jaký je průběh.