[venus, mars, star, courbet, renoir, vili, lisa]
 #504027  od Lolzer
 před 2 lety
Podľa mňa sa záruka na manuálne poškodenie nevzťahuje. Ja som o tej cene displeja vedel, je to rovnaká špička jak má s21 ultra, takže to nemôže byť lacný šmejd :-D
 #504035  od spachal
 před 2 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 lety
Zdar, ptá se na to více lidí, tak tady je krátké video. V principu je to nějaký mechanický problém, prostě to blbě zaostřuje, jak video, tak fotky. Problém už od začátku, jak CN, tak Global, tak EU ROM, několik FR, takže sw problém to asi nebude.. Když na fotomodul poklepu, focus se zase na chvíli 'rozeběhne', ale jakmile se dostane na nejširší ohnisko, zase se zasekne. Dle mého názoru prostě něco mechanicky drhne u zaostřování, nepřesnost výroby nebo osazení.

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Jak dopadne reklamace dám vědět, zatím bohužel nemám čas ani objednat spedici, ale snad se k tomu dnes už dostanu. Posílám do Německa. Zatím nabídli buď vrácení peněz (což by pro mě bylo +2kKč :) ..), nebo se dohodneme jinak. Pokud budou souhlasit, možná bych zaplatil rozdíl a šel do Ultra, ještě uvidím. Fotomodul na zádech, včetně toho miband displaye, se mi setsakra nelíbí, ale kvalita UW kamery mě hodně láká ..

Ale upřímně, vrátil jsem se zatím k MI 10T Pro, on ten telefon fotí možná i lépe ;] ..
Tak za mě update s reklamací k dnešnímu dni. So far so good :]

Z TS mi poslali reklamační formulář pro vyplnění, ten jsem spolu s mailovou konverzací vytisknul a přiložil k telefonu, zabalil a poslal do DE.
Překvapila mě rychlost, posílal jsem přes PPL, mají dobré ceny (260Kč). Posláno ve čtvrtek, v sobotu ráno mail ze servisu, že telefon je neopravitelný a posílají do Číny. Tož jsem holt smutně pokýval hlavou a smířil se s tím, že telefon nejméně dva měsíce neuvidím.
Včera TS iniciativně poslali další zprávu, že telefon je vážně neopravitelný (pro mě nic nového), ale že buď nabízí zaslání nového kusu, nebo zaslání telefonu, který jim po měsíci někdo vrátil (a k tomu slevu 150EUR) anebo vrácení peněz.
Dnes jsem odpověděl, slušně poděkoval za nabídku, o vrácený telefon nemám zájem (trochu paranoia, kdo vrací top model po měsíci, musí k tomu mít důvod a ten je většinou nějaký problém s daným kouskem), a poslal odpověď, že buď mám zájem o nový kus jako výměnu, nebo pokud bude rozumná nabídka, doplatil bych na Ultra 12/256 variantu.

A jsem zvědavý, jaká bude reakce. Zatím se chovali opravdu slušně a více než korektně, jsem hodně rád, že na telefon nebudu čekat v řádu měsíců. Zatím přišla jen jedna reakce a to, že jsem nepřibalil nabíječku, což je pravda, do balení telefonu se nedávala, při zaslání na opravu jsem nepředpokládal, že ji budou chtít. Prásknul jsem rovnou na sebe, že jsem zapomněl i na pouzdro, které bylo v balení (moje blbost, všimnul jsem si ho až včera na stole, protože jsem jej ani nepoužil, mám Nillkin pouzdra).

Obecně řečeno, zatím mám z TradingShenzen hodně dobré pocity, reagují rychle a s nadstandartními nabídkami, opravdu se snaží si udělat dobré jméno a tohle je jedna z nejlepších cest. Za vadný kousek vážně nemohou. Snad jsem to nezakřiknul, dám vědět zase někdy později, jaký je průběh.
SpeachyEagle, creative01, njssdfu a 1 ostatní se to líbí
 #504475  od spachal
 před 2 lety
Update s reklamací k dnešnímu dni. Zakřiknul jsem to. V podstatě obrat o 180°, ve stručnosti možná nemám ani telefon, ani peníze. Nechci psát definitivní závěr, navážu zatím na předchozí stav.

Telefon jsem poslal do DE na posouzení, nepřibalil jsem nabíječku a pouzdro na telefon, předpokládal jsem, že i v případě neopravení pošlou telefon zpět a ten půjde zase dále k prodejci. A v případě opraveného to prostě pošlou tak, jak přišlo, nebo v případě výměny prostě nabíječku a pouzdro nepošlou.
O tom, že telefon pošlou zpět do Číny rovnou z Německa, nepadla ani zmínka.

Výsledek je ten, že kolem těchto položek se strhla diskuze, budou odečítat nejdříve 30EUR, pak změnili názor na 40EUR, pak to chtěli kompenzovat nějakou slevou na nový telefon.. prostě několikrát změna dohodnutých podmínek, vždy jsem jim to ale v rámci urychlení reklamace odsouhlasil.
Dohoda zněla - a byl to návrh ze strany TradingShenzen - že mi vystaví voucher, který prostě uplatním při nákupu nového telefonu. Takto jsme se dohodli a několikrát potvrdili, z nákupní ceny odečtou 40EUR a zbytek poukáží jako voucher. Což mi přišla jako vcelku fair a rozumná nabídka.

Jaké bylo překvapení, když mi oznámili, že mi poslali za telefon peníze zpět na účet. Už jen proto, že jaksi ani nevěděli, jaký je můj účet .. Prostě se rozhodli, bez jakéhokoliv dotazu kompletně změnili podmínky a peníze poslali člověku, od kterého jsem telefon v ČR kupoval. Skvělé, co?
A když jsem ihned odpověděl, co to má znamenat, tak je to můj problém, ne jejich. Kupující mi už při prodeji telefonu oznámil, že s nimi nechce už mít nikdy nic společného (těžko říci, co tam při nákupu probíhalo, ale také to asi veselé nebylo), takže od něj se spolupráce nedočkám.

Takže to je současný stav. Dnešní poslední konverzace byla na téma, kdo si od nich vlastně koupil telefon, což mi přišlo už docela absurdní. Prostě to posrali, to se slušně nedá napsat jinak, Číňan bude vždy jednat tak, aby neztratil tvář, chybu prostě nepřizná. Do dnešního dne ani náznak omluvy nebo návrhu řešení.

Jak už jsem psal, výsledek je už téměř jistý. A stačilo málo, prostě dodržet co bylo v desítkách mailů dohodnuto. Pak by výsledek mohl být spokojený zákazník, který jim, i přes vadný kus, ještě rád udělá reklamu a doporučení. Takhle je výsledek přesně opačný. Marketingem se neživím, ale něco mi napovídá, že to nebylo z jejich strany moc rozumné ..

Nu, dám zase později vědět, zda a jak to celé dopadlo. Za mě v této chvíli před TradingShenzen důrazně varuji. Pokud nebudete s telefonem potřebovat cokoliv řešit, asi proběhne nákup v pořádku, ale v případě reklamace si opravdu užijete. Pro mě poučení, nedávat telefon z ruky, dokud nebudu mít záruku, že nepřijdu jak o telefon, tak o peníze.
 #504478  od josef_novak
 před 2 lety
Mě některé zdejší příspěvky o reklamacích s TS připadaly jako z pohádky.

Pokud jim došla trpělivost s neúplnou zásilkou do Německa, s vymýšlením že chceš Ultru, že v tom celém figuruje jiný kupující a to vše podpořené desítkami otravných emailů, tak to bych vytekl i já.

Jednoduše poslali peníze na účet, co je na tom špatně? Přibarvovat to tady, že to jiný kupující měl při nákupu s nimi veselé, je trochu laciné. Ty prachy ti snad přepošle, vždyť je to otázka minuty.

Nemám nic proti tobě, je to jenom pohled nezaujaté osoby :wink:
Nabíječku a pouzdro si dáš do vitríny.
 #504484  od spachal
 před 2 lety
Pokud vím (ale nesleduji vše zde), zatím se probíraly ve vláknech o MI 11 Pro/Ultra pouze dvě reklamace. Jedna moje a o té druhé výsledek nevím (zvýšená cena za výměnu displaye, zda opravdu poslali peníze na opravu).

Já to zde nepíši proto, abych doufal, že to zde někdo vyřeší :), ale aby ostatní věděli, jak může dopadnout reklamace s tímto konkrétním prodejcem z Číny. Trpělivost naopak dochází mně, ty desítky mailů jsou hlavně proto, že neustále měnili podmínky z jejich strany, na které jsem jim vždy kývnul.
Špatně na poslání peněz na účet je to, že tohle provedli jednostranně z jejich strany, zcela proti tomu, co bylo dohodnuté. Aniž by se o tom jen zmínili, protože v tomto případě bych je okamžitě zarazil.
A co se dělo při nákup, to bohužel netuším, vím jen to, že tenhle člověk prohlásil něco ve smyslu "Xiaomi už nikdy a z Číny už v žádném případě". A už dále ani nekomunikuje. Takže ne, peníze, co údajně poslali, nemám na účtu. Kdyby to byla otázka minuty, tak to jaksi neřeším, o přibarvování a lacinost se nejedná (a ano, jsem vytočený, ale snažím se to držet na uzdě ;] ..)

Jak to dopadne ve výsledku, dám vědět, více to zatím rozebírat nebudu. S vitrínou to možná tak dopadne, protože je jistá šance, že to bude zcela bezkonkurenčně ta nejdražší nabíječka s futrálem, které jsem kdy koupil ;]
 #504486  od ZaFr
 před 2 lety
@spachal
Tak ten, kterému z TS poslali peníze za telefon, který Ti prodal, Ti peníze MUSÍ poslat zpět, protože na ně nemá legitimní nárok. Konkrétně se tímto jednáním (resp. nejednáním - nevrácením) dopouští přečinu (obecně trestného činu) Zatajení věci dle § 219 trestního zákoníku - Kdo si přisvojí cizí věc nebo jinou majetkovou hodnotu nikoli nepatrné hodnoty, která se dostala do jeho moci nálezem, omylem nebo jinak bez přivolení osoby oprávněné, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo zákazem činnosti.. Takže bych milého člověka vyzval k vrácení peněz, které mu přišly na účet (to v případě vyšetřování fakt nezatají) s tím, že pokud tak neučiní, podáš na něho trestní oznámení. Tohle prostě neokecá, dostal 2x prachy za telefon, takže si teď asi říká, jak s tím vydrbal. Když budeš důsledný pěkně se přepočítá!
 #504488  od josef_novak
 před 2 lety
Číňani uznali a kompenzovali, poslali peníze za telefon zpět na účet (mínus 40€ kvůli nekompletnímu balení), ze kterého jim byl zaplacen. Proč by měli riskovat zaslání peněz na jiný účet? Takhle mají důkaz, že odkud peníze přišly, tak tam byly i vráceny díky reklamaci. Neudělal bych to jinak, kupní smlouva byla uzavřena s někým, koho mám spárovaného s tímto účtem, nic víc.
To že ti peníze přeprodejce nepošle, není jejich chyba. Chápu, že máš před očima zatemněno, ale za mě je to v pořádku.
 #504489  od ZaFr
 před 2 lety
Jinak ten druhý, který řešil reklamaci s TS jsem byl já a v současné době je stav takový:
Před týdnem jsme se dopracovali k tomu, že TS si ode mě vyžádal fakturu s částkou kterou chce MiPoint za opravu. S MiPoint jsem se na tom domluvil, poslali mi fakturu, včetně zakázkového listu s uvedením částky v Eurech. Tyto jsem poslal do mailu a přišla mi odpověď Wait, I will ask.. Od té doby (týden) žádná další komunikace ani reakce. 2x jsem jim napsal, že čekám na finální vyjádření, zatím bohužel nic. Ještě vyčkám, bo mi nic jiného nezbývá. Telefon funguje, takže mě vůbec nic netlačí, jen mě zaráží jejich předchozí aktivita a vstřícnost a teď je to mrtvý brouk. Mailová komunikace celou dobu probíhala s jedním člověkem, tak je asi na dovolené :-B
 #504490  od ZaFr
 před 2 lety
@josef_novak
Jak píšeš, ze strany TS je to ve finále asi OK, i když to nakonec udělali jinak, než zněla dohoda. Přeprodejce ale má, a pokud @spachal do toho půjde, tak bude mít, celkem problém!!
 #504492  od ZaFr
 před 2 lety
Jedna vtipná vsuvka.... Právě mi přišla sms od operátora, ve které mě upozorňuje na to, že se blíží vypínání sítí 3G a můj telefon neumí nejmodernější sítě LTE. Mám se u nic stavit na prodejně a prodají mi nějaké dělo, které LTE umět bude :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:
 #504495  od unavix
 před 2 lety
@spachal víš že si za to všechno můžeš v podstatě sám? Nechci se Tě nijak dotknout, ale z toho co píšeš mi to tak připadá. Koupit si telefon od nějakého šmelky, když si ho za stejný nebo menší peníze můžeš koupit přímo na TS. A navíc i přes to, že jak píšeš původní kupující na TS nadával, že s nima má špatnou zkušenost. Podle mě dost varovných signálů od toho člověka nic nekupovat.
A co se týká TS - vrátili peníze? Tak se zachovali férově. To že to poslali na účet kupujícího je podle mě ok. Myslím, že TS podléhá čínským zákonům a ne těm našim. Je vůbec nezajímá nějaká Tvoje smlouva s překupníkem. Původní kupující prachy dostal, určitě ví odkud přišli a pokud věděl, že řešíš reklamaci, tak Ti už měl dávno peníze přeposlat. To už není chyba TS. Nebo se někde v něčem pletu a je v tom příběhu něco jinak?
 #504498  od Lolzer
 před 2 lety
Ešte môže ísť o fake identitu toho priekupníka a tá zmluva o predaji bude teda neplatná, ale to už zas špekulujem dopredu. Normálne ho požiadaj o preposlanie čiastky na tvoj účet, ideálne formou mailu aby si to vedel potom podať ako trestné oznámenie na polícii.
 #504499  od spachal
 před 2 lety
@ZaFr Svět by byl krásný, kdyby to takhle fungovalo :], resp. v tomto případě. Pár semestrů obchodního práva za sebou mám, tady je největší problém kdo a s kým je v jakém smluvním vztahu. A obávám se, že v tomto případě to já s prodejcem v ČR prostě nejsem. My jsme spolu uzavřeli smlouvu, která byla oboustranně zcela naplněna, takže jediný, kde může vznést obvinění, případně žalobu, je TS. A zde by začala ta pravá legrace. Je to možná smutné, ale já za třetí stranu nemohu vznášet bez právního zplnomocnění jakýkoliv požadavek. Mně vznikla (navíc zatím neprokázaná) újma vůči TS, protože jim (resp. zastoupení) jsem zaslal telefon.
Navíc, upřímně, má v této situaci rozjet několikaměsíční proces, kvůli částce za telefon, navíc s nejistým výsledkem a šancí, že na tom prodělám další dva?

Takže díky za informace, ale spíše prosím napiš, jak to dopadne u Tebe, to by mohlo zajímat asi i ostatní.

@josef_novak Číňani nemuseli riskovat vůbec nic, stačilo dle dohody poslat voucher v dané hodnotě (vygenerovaný slevový kód) a jediné, co by riskovali, by bylo, že se na ně vyprdnu a zůstane jim reklamovaný telefon. Což asi tak velké riziko není, že, zaslání peněz považuji za riziko přeci jen o něco vyšší. Stačilo jen dodržet, na čem jsme se dohodli, nic více, nic méně.

@unavix Samozřejmě, za většinu svých problémů si člověk v důsledku může sám :]. V tomto případě holt zvítězilo ego ve chvíli, kdy jsem se poohlížel po S20 Ultra a narazil jsem na tento inzerát. Holt ani písemná smlouva a kontrola toho, zda se nejedná o fejk nebo nefunkční kousek a je na telefon záruka u prodejce, nezaručuje úspěch.
S Číňany mám vcelku dlouholeté zkušenosti, tedy v B2B segmentu. Mají jinou mentalitu. Na jedné straně je úžasné, že ústní dohody jsou často daleko závaznější, než písemné kontrakty. Na druhou stranu Asiat málokdy přizná chybu. Tím "ztratí tvář", což u splachovacích Evropanů je přesný opak. Na ulici klidně poradí s cestou, i když zcela netuší, kam člověka vlastně posílá. Prostě nepřizná, že neví. Je vcelku důležité tohle pochopit. Tahle reklamace je přesná ukázka výše uvedeného.
Takže příběh je popsaný správně, prostě jsem jen spoléhal na to, že platí to, co se dohodlo. A probíhá to jinak.

Nu, více to vážně rozebírat nebudu, hodím sem jen jak to dopadlo. Tohle většinu lidí, co je zajímá MI11Pro, zajímat nebude. Také to nemám rád, listovat x stránkami mimo téma..
Mně se svět nezboří a protože Pro / Ultra chci, holt si ji koupím ať tohle dopadne jak chce :]
Luko69 se to líbí
 #504500  od ZaFr
 před 2 lety
@spachal
Máš pravdu částečně, a to, pokud se týká obchodně-právních vztahů, upřímně, sám se v této problematice orientuji pouze okrajově. Třicet let se pohybuji v oblasti trestního práva a tam je to trochu jinak. Každý občan, který se dozví o podezření, že byl spáchán trestný čin, může, resp. má povinnost o tom podat oznámení orgánům činným v trestním řízení. A rozhodně nemusí být v této věci nikterak zainteresován (poškozený, zúčastněná osoba). To, že se Tvůj překupník dopustil trestného činu je zřejmé, takže to ve sporu s ním rozhodně můžeš použít jako prostředek přiměřeného a legálního "nátlaku" - formuloval bych to asi tak: Vážený pane XY, jelikož jste si neoprávněně ponechal finanční hotovost ve výši 12345 Kč, která Vám nenáleží, vyzývám Vás tímto, aby jste jí buď zaslal oprávněné osobě, což jsem já (přechod vlastnického práva věci, která byla předmětem reklamace a za kterou byla částka vyplacena), nebo jí vrátil obchodníkovi, který Vám ji zaslal, tedy TS. Pokud tak neučiníte, budu nucen podat na Vás trestní oznámení pro spáchání ..... viz výše. Rozhodně bych mu to nenechal bez boje.

Určitě bych to tady dorozebral do konce, může to pomoci ostatním... Já se určitě ozvu, jakmile číňan skončí dovolenou :laughing:

Držím Ti palce, ať Ty i právo zvítězíte :wink: :wink:
spachal se to líbí
 #504507  od kajmik01
 před 2 lety
Tady bych to taky viděl, že hlavní problém je překupník. A jak se píše výš, tak i u nás s tím mají obchody problém. Před pár lety jsem prodával GK ještě v záruce a kupující to po 6 měsících reklamoval (teď nevím jestli to bylo CZC nebo Mironet) a komunikace šla zmateně z poloviny na mě a výměna karty taky prvně směřovala na mě, než jsem dořešili, že ji opravdu mají poslat jinam.

Co se týká tvého případu, tak je třeba tlačit na prodejce telefonu, jestli dostal peníze od TS a ať je přepošle nebo se jich budeš domáhat soudní cestou. Ostatně jsi psal, že ti to ostření blblo od začátku a to může to být důvod, proč se tohoto telefonu někdo zbavil, místo aby řešil reklamaci sám. Ale pokud si vzpomínám, tak pokud se vada projevila chvíli po koupi, tak bylo možné požadovat zrušení smlouvy a vrácení peněz po překupníkovi.

No, každopádně přeju, ať to dobře dopadne.
Naposledy upravil(a) kajmik01 dne 26 Čer 2021, 21:17, celkem upraveno 1 x.
 #504509  od josef_novak
 před 2 lety
@spachal Sice jsi konečně cuknul, ale voucher není vyřešená reklamace s kupujícím. Kde by ti v ČR dali voucher místo vyřešené reklamace? To ti namažou med kolem huby a ty se jim za měsíc ozveš, že stále nemáš opravený telefon? Promiň, ale vzpamatuj se, to co chceš, je pohádkový příběh. Reklamace má jasně daná pravidla. Doufám, že nebudeš zaměňovat dobropis s voucherem.
To samé s tím účtem opravdického kupujícího, snad nečekáš, že to pošlou kamkoliv (třeba sami sobě) a budou tvrdit, že to poslali tobě. Vrátili to tam, kam to patří a díky výpisu z účtu to umí dokázat!
To že jsi to posral, tak tady nepiš bláboly, že "před TradingShenzen důrazně varuji". Nasypej si popel na hlavu a vyžaduj komunikaci s opravdickým kupujícím! To že na tebe sere, nemůže číňan ani nikdo na tomhle fóru :grin:
O tom, že bys byl při vrácení peněz od TS 2 tisíce v plusu a od začátku jsi věděl o problému s autofocusem, nebudu raději rozebírat, jak to vlastně mezi tebou a dodatečným opravdickým kupujícím bylo, když prej jeho nákup nebyl veselý.

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
(Please pay attention to the packaging!) - to jen ohledně tvých domněnek "... nepřibalil jsem nabíječku a pouzdro na telefon, předpokládal jsem ...."
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #504522  od njssdfu
 před 2 lety
@spachal a ešte jedna vec. pri platbe kartou maju oni tuto poznamku.
"Visa and Mastercard - We use Stripe.com as a Visa and Mastercard Provider. This ensures fast and easy processing. All orders and bank transfers are reviewed for fraud. If an order does not go through, please contact us. Please ensure that the shipping address matches the address of the cardholder. Otherwise, we cannot accept your order."
takze dalsi dovod preco oni poslali peniaze kupujucemu a nie tebe. maju take pravidla a hotovo.
 #504524  od spachal
 před 2 lety
Díky všem, stále je to otevřené, pokud bude něco nového, dám vědět. Tady to vážně nevyřešíme a ani jsem se o to zde nesnažil :)

@ZaFr Děkuji a držím pěsti i já, mně se jistý Chang W. včera ozval, můžu ho případně pozdravovat :P
@kajmik01 Ano, bylo by to asi ze zpětného pohledu jednodušší, holt jsem se rozhodnul reklamovat telefon já, co jsem měl zatím pár zkušeností, reklamace v Číně byly skoro i snazší, než často u obchodníků v ČR.
@josef_novak Děkuji, konečně jsem prozřel, co bych si bez tebe počal .. a ne, opravdu se zde nebudu hádat ;]
@njssdfu Ano, to se týká akceptace příchozích plateb, převážně v návaznosti na KYC/ALM. Pro odesílání není nejmenší problém použít třeba SEPA platbu.
 #504528  od josef_novak
 před 2 lety
Klidně mě pošli do prdele, ale nemá cenu tady fňukat a čekat, že mě budou všichni plácat po ramenou, jak se mnou chtěl odporný číňan vydrbat, když to bylo tak trochu naopak, že. Koupím ho z druhé ruky s dobrou slevou a z číňana vymámím voucher na Ultru.
 #504537  od farnell
 před 2 lety
@josef_novak
Nemám pocit, že by @spachal robil z toho až takú vedu a "vyplakaval" tu.
Čítam to tu takmer pravidelne a jeho príspevky mi prídu až príliš neutrálne na to ,že možno prišiel o slušný balík.
Okrem zahrievania snap 888 je tu aspoň čo čítať

 #504538  od ZaFr
 před 2 lety
@spachal
No to je ten můj čínskej kluk, člověče. Taky si píšu s Chang W., teda pokud se tak nejmenují všichni jejich operátoři. Tak ho pozdravuj a ať se mi kouká ozvat :laughing: :wink:
 #504539  od josef_novak
 před 2 lety
@farnell Pokud máš něco proti mě, tak mi to na férovku napiš, nemusíš chodit kolem zdi a pouze naznačovat. Já to unesu a nepodělám se z toho.
@spachal se snad umí bránit sám.

Mě jde stále o věcnou diskuzi: "to jsi posral nebo to jsi udělal správně a on s tebou vydrbal", nic víc. Proč bych měl chodit kolem horké kaše a někoho lakovat, jak mu držím palce proti odpornému číňanovi.
 #504543  od redmagic
 před 2 lety
no po tychto pataliach si ete rozmyslim ci vobec nieco z TS kupim.. je to velky cierny bod pre nich ..aj ked aktualne vyrazne zlacneli opat.. najma ultra sla slusne dole.. zacinam nad nou uvazovat len nieco cez cca 740 s dopravou za 8/256 ,hmm no to uz pomaly aj pro model straca na vyzname.. ak vyraznejsie pod 600 nezlacnie minimalne zaklad 128gb
 #504595  od groovred
 před 2 lety
Vždy když prodávám dražší věc která je v záruce přidávám kupujícímu kromě faktury smlouvu o postoupení práv z vadného plnění. Komunikoval jsi už vůbec z člověkem který ti telefon prodal?
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 36

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat