Já to mám zatím takto:
Včera jsem mailem kontaktoval TS a vysvětlil jsem jim problém, jak jsem na to poškození displeje přišel, že se to objevilo prakticky okamžitě, jakmile jsem používal telefon po odstranění originální ochranné fólie s tím, že dva měsíce jsem ho používal s ní. Také jsem jim sdělil. že prohlídkou v autorizovaném servisu mi bylo potvrzeno, že závada je způsobena poškozením oleofobní vrstvy skla displeje.
Vzápětí mi přišel dotaz, zda servis otevíral zařízení - odpověděl jsem jim, že nikoli, že se jednalo pouze o vizuální prohlídku zařízení.
Ihned na to mně vyzvali k doplnění údajů k vyřízení reklamace - současná země užívání, datum zakoupení, IMEI, výr. číslo a další. Plus fotky všech stran telefonu. Dnes mi přišla zpráva, že mé podání bude vyřízeno v rozmezí 1 - 3 pracovních dní.
Takže zatím za mě aktivní a doposud seriózní přístup. Uvidím, kam se to dostane.
BTW navrhnul jsem jim, že nechám telefon opravit v autorizovaném servisu MiPoint v Brně a poslal jsem jim i int. odkaz na tento servis. Takže se TS může pochlapit