Tak máme tady MiBand 3? Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
~Redmi Note 4X~
~Redmi Note 4X~
MI 9
MBT to umí, ale přiznám se že alespoň u mně se na to spolehnout nedá.pepa112 píše:Kluci,,, Jakou aplikaci pouzit, pokud potrebuji inteligentni budik, t.j. aby naramek budil i bez telefonu? Kdysi to umel i MiFit, pak ne, ted nevim, umi to MBT, ale ten je placeny a zatim fakt potrebuji jen to buzeni,,, Nevite ?? Diky
Zkoušel jsi pořádně očistit kontakty na MiBandu? Někdy se stává, že je od potu zanesený spoj, miband se nemůže napojit na kontakty.Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 6 letyVybil se me naramek a ja ho polozil na nocni stolek a na dva dny jsem na nej zapomnel.Kdyz ho tet pripojim k nabijecce, tak se nenabiji.Skouseno vice nabijecek a dva kabliky s kolebkou.Je to duvod k reklamaci,nebo delam nekde chybu?
Presne, smenuje kdy ma ruzne smeny a kazdy den nastavuje budik jinak. Proklikat se v MBT k budiku je nekdy peknej vopruz. Nebo to jde nejak jednoduse?Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 6 letyOn nemyslí vypnutie budíku, ale jeho zapnutie a nastavenie. Nie každý vstáva každý v rovnakom čase.
V MBT je nastavenie budíku na jeden klik.
Mam stejny problem. Naramek Miband2 s appkou mifit jsem pouzival dlouho a rad. Bylo to na telefonu Oukitel. Ted po koupi Mi Note4 mi to proste nejde sparovat. Vse jsem uz zkousel. Nejaka rada?Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 6 letyDobrý den,
když se snažím připojit mi band k aplikaci píše mi to chybu "Nelze spárovat, kontaktujte zákaznický servis". Neví někdo o co by mohlo jít?
Tak tady asi zadna rada. Ale od kamose jsem zjistil, ze mel ten samy problem. Nechal naramek vybit a pak to zkusil znova a slo to. Takze pockám cca.14dni a pak dam vedet.Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 6 letyMam stejny problem. Naramek Miband2 s appkou mifit jsem pouzival dlouho a rad. Bylo to na telefonu Oukitel. Ted po koupi Mi Note4 mi to proste nejde sparovat. Vse jsem uz zkousel. Nejaka rada?Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 6 letyDobrý den,
když se snažím připojit mi band k aplikaci píše mi to chybu "Nelze spárovat, kontaktujte zákaznický servis". Neví někdo o co by mohlo jít?
FR telefonu jsi zkoušel? Spárovat a odparovat šel na mém redmi note 3 pro, ale na manželčině redmi 3s zaboha nešel spárovat, nakonec FR pomohlradegast77 píše:Tak tady asi zadna rada. Ale od kamose jsem zjistil, ze mel ten samy problem. Nechal naramek vybit a pak to zkusil znova a slo to. Takze pockám cca.14dni a pak dam vedet.Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 6 letyMam stejny problem. Naramek Miband2 s appkou mifit jsem pouzival dlouho a rad. Bylo to na telefonu Oukitel. Ted po koupi Mi Note4 mi to proste nejde sparovat. Vse jsem uz zkousel. Nejaka rada?Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 6 letyDobrý den,
když se snažím připojit mi band k aplikaci píše mi to chybu "Nelze spárovat, kontaktujte zákaznický servis". Neví někdo o co by mohlo jít?