[Nezaradené témy]
 #190996  od noemi
 před 8 lety
Děkuji, snad vše proběhne v pořádku.

Přeji pěkný zbytek svátečního odpoledne.
 #191009  od MirecPB
 před 8 lety
Tak moja dalsia skusenost s gearbest, nie s xiaomi vecami, ale 2ks naradia na bike. Free shipping, celkova cena 1,03€ a dorazilo to za 11 prac. dni (+2 vikendy). Po rozkliknuti objednavky uploadli fotku balika na vahe po jeho odoslani, prekvapilo a potesilo. :)
 #191017  od jiri.mrazek
 před 8 lety
To není automat :D normálně odpovídá člověk samozřejmě mají nějaký čas který se mohla zásilka zdržet

Odesláno pomocí tapatalku prostřednictvím Xiaomi Mi4 LTE
 #192582  od noemi
 před 8 lety
Tak penízky už jsou na účtu. Vše proběhlo naprosto korektně.

Děkuji všem za rady :-* .
 #193163  od burdyr
 před 8 lety
Kupoval jsem tam 11.11. dva Xiaomi 2 Pro. Sice jsou to originály, ale ROM je zaprasená bloatwarem, nefungujícími MI aplikacemi a reklamou. Jedním slovem katastrofa. Pro člověka znalého není problém tam dostat normální ROMku, ale kdo to neumí tak upřímnou soustrast..
 #193246  od jiri.mrazek
 před 8 lety
Tak ono asi člověk co tomu nerozumí nemá o nějakém gearbestu ani ponětí :D

Odesláno pomocí tapatalku prostřednictvím Xiaomi Mi4 LTE
 #201865  od DejVidKo
 před 8 lety
myslíte že je to originál ? Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
zaa 17€ . oplatí sa ?
 #202053  od zvady
 před 8 lety
Prišli mi na email nejaké zľavy tak možno niekoho potešia :D
Přílohy
gearbest.png
gearbest.png (278 KiB) Zobrazeno 2305 x
 #202961  od clovicek0
 před 8 lety
Potěšila, sice ne na Xiaomi, ale na MOD od Joyetechu. U nás se prodává za 1900 a tu za 36$ [FACE WITH OPEN MOUTH]. S dalším příslušenstvím to vyšlo na 60 $ tak jsem zvědav kdy a zda dorazí a co řeknou celníci.
Díky.

Odesláno z mého 2013023 pomocí Tapatalk
 #204515  od Ohm711
 před 8 lety
Jsem debil a po předchozí velmi špatné zkušenosti s nákupem na gearbest jsem se nechal zlákat a nakoupil u nich znovu. Věřil jsem, že jsem měl jen smůlu a byla to souhra náhod. Jednalo se ale nákup z EU skladu s expresním dodáním 2-5dnů, takže jsem nečekal problémy. Chyba!
Zboží odeslali následující den po zaplacení, poskytli sledovací číslo a odkaz na sledování (17track), dále bylo uvedeno, že to odeslali jako EU express a doba dodání je 2-5 dní, přepravní společnost neuvedli.
Po pěti dnech od odeslání zásilka stále nedorazila a sledovací číslo stále nezačalo fungovat. Neváhal jsem a kontaktoval jsem support. Odpověděli, že mám počkat 3-5 dní než začne sledovací číslo fungovat. Počkal jsem, ale ani po deseti dnech nezačalo fungovat a zásilka nikde. Na supportu mi řekli že je s mojí zásilkou asi nějaký problém a mám dále čekat. Prý mám zkusit kontaktovat přepravní společnost (jen netuším jakou). Po dvou týdnech najednou sledovací číslo začalo fungovat. Bylo to odesláno přes nějaký One world express a status zásilky je "Parcel Data received" a u toho datum odeslání, tzn 2 týdny zpět. Zkusil jsem tedy kontaktovat přepravní společnost. Bleskově mi odpověděli, že daný status znamená, že odesílatel jim pouze poslal data o zásilce, ale zásilku jim fyzicky nepředal a nemohou tedy doručit zásilku, kterou neobdrželi. Prý je to už dlouhá doba od odeslání a mám se domluvit s prodejcem, aby to poslali znovu nebo mi vrátili peníze.
Kopii emailu jsem poslal na gearbest support.
Odpověděli, že je nějaký problém a mám počkat 3-5 dní. Počkal jsem. Nyní jsou to už 3 týdny od odeslání. Opět se nic nezměnilo. Support mi řekl, ať počkám 2-3 dny. Nic. Dále mám čekat 7 dní a pokud se nic nezmění, nabídnou mi řešení.
Podle očekávání se nic nezměnilo a žádal jsem tedy to jejich řešení. Nyní je to již 5 týdnů od odeslání. Odpověděli, že zásilka se asi ztratila. Z objednávky vidí, že jsem nezaplatil pojištění. Zásilku ztratila přepravní společnost a oni za nic nemohou. Ale jako zákazníka si mě velmi váží a tak si mohu vybrat z těch dvou řešení:
Buď zaplatím 50% z již zaplacené částky a oni mi to pošlou znovu. Doba dodání 10-25 pracovních (takže už ne z EU ale z Číny).
A nebo mi jako důkaz dobré vůle (jejich slova) vrátí 40% peněz jako kredit na další nákup.
Okamžitě jsem je poslal někam. Nabídli, že by tedy šlo, že mi vrátí celou částku za zboží, ale bez poštovného (8$). Oni prý poštovné zaplatit museli, takže ho nemohou vrátit.
Napsal jsem, že chci zboží, které jsem zakoupil nebo zpět peníze a psal jsem, že jinak se budu muset obrátit na PayPal. Odpověděli, že všechno mi nevrátí, protože si nemohou dovolit přijít o zboží a o poštovné.
Už jsem se nezdržoval další zbytečnou diskuzí a po šesti týdnech od odeslání jsem otevřel paypal case a pro úplnost jsem dodal screen celé komunikace se supportem. Nechal jsem to několik dní běžet, ale gb se neobtěžovali odpovědět, takže jsem case předal paypalu. Dle očekávání rozhodli v můj prospěch a po dvou měsících jsem dostal peníze zpět.
Druhý nákup na gearbest a opět naprostá tragédie. S přehledem nejhorší obchod na jaký jsem narazil. Je to banda zlodějů, nebýt paypalu, tak jsem přišel o dost peněz.
Už bych u nich nic nekoupil ani kdyby mi k tomu dali zlatý prase. Radši si pár korun připlatit a dostat zboží rychle než se s gb měsíce dohadovat a nic z toho. Nikomu nedoporučuji!
 #204521  od jiri.mrazek
 před 8 lety
K dnešnímu dni mám na gearbestu 26 zaplacených a doručených objednávek z toho 6 z EU a zbytek z Číny a ani z jednou jsem neměl problém. Dokonce i jednání v tomto případě mě překvapuje, kolega přes gearbest reklamoval telefon a do týdne měl nový kus.

Samozřejmě tím nechci tvrdit že se nemůže zásilka ztratit ani že takhle nejednají, ale pochopte že jako spokojeného zákazníka mě to docela překvapuje.

Odesláno z mého MI 4LTE pomocí Tapatalk
 #204528  od zvady
 před 8 lety
Taky potvrzuji že z Gearbest mám asi 15 objednávek a z toho 3 na ceste a zatím vše bez problémů do cca 3-4 týdnu v Praze. Zatím pozitivní zkušenosti a hlavně se tam daj zbyrat body =doláre a za ty si znížim cenu u dalšího nákupu. Celkem jsem vydělal jen asi 5-6usd ale potěší :)
 #210215  od zvady
 před 8 lety
Dnes som si všimol, že je na Gearbest Miband 1s pod 19 USD
 #214769  od zvady
 před 8 lety
Momentálne na Gearbest kamera do auta za 71usd.
 #229061  od energy100
 před 8 lety
Tak som objednával tablet z GB - EÚ sklad. Zvolil som lacnejšiu verziu dodania - ide to vždy z Maďarska.
Doteraz mi prišlo všetko bez problémov, max. do 10 dní. (3 tablety a 2 telefóny)
Lenže teraz sa stal asi nejaký fail, lebo miesto na SR to išlo do Veľkej Británie - Anglicko.
Tracking vypadá takto:
2016-05-12 02:44 United Kingdom, Departed LHR
2016-05-11 04:07 United Kingdom, Departed LHR
2016-05-10 08:35 United Kingdom, In Transit, Parcel received in OWE London warehouse
2016-05-02 18:19 Küldemény információ: Küldemény előkészítése a feladó által / Item data received.
2016-05-02 00:00 Data Received, Parcel Data Received
Ako je vidieť od 12.5 sa to ani nehlo.
Nestalo sa Vám niečo podobné? Už som si aj založil nový ticket, tam mi odpovedali klasicky že to môže byť chybou pošty alebo nejakými nečakanými udalosťami atď. a že mám počkať tri dni. Tak som počkal a zase napísal. Odpoveď podobná ako prvý s tým že mám počkať 7 dní a že deadline doručenia je 30 dní.
 #229291  od zvady
 před 8 lety
Áno, objednával so TV box z EU a to isté, ale dorazil :)
 #229500  od energy100
 před 8 lety
Tak dnes dorazil :) . Ale balenie bola fakt bieda, obyčajné vrece a v ňom krabica s tabletom, bez akýchkoľvek ochranných materiálov :(
A samozrejme po zapnutí tabletu ma privítali dve čiary cez celý displej. Zobrazujú sa aj vo Windowse aj v Androide, takže je to hardvérova chyba, digitalizér?
Takže: máte niekto skúsenosť s reklamáciu na Gearbest?
Pre info: tablet je Teclast X98 Plus.
IMG_20160525_153753_HDR.jpg
IMG_20160525_153753_HDR.jpg (546.79 KiB) Zobrazeno 1681 x
 #229502  od clovicek0
 před 8 lety
Nahraj video tvého problémů a postní ho na YouTube. Napiš jim co a jak a přilož link na video. Gearbest dávají záruku 45 dní. Trochu si s nimi budeš psát ale nenech se zlomit.

Psáno přes Tapatalk
energy100 se to líbí
 #229516  od middex
 před 8 lety
Chtěl jsem se zeptat k tomu sledování zásilky... Objednal jsem si 16.5. kameru Yi car (můj první nákup na gearbest) a při zadání čísla zásilky u Hungary post, mám stále jen "Küldemény előkészítése a feladó által / Item data received."
Ten tracking info mám tedy brát s rezervou a je možné že kamera je už na cestě?

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat