[Aplikace s zkušenosti s nimi]
 #283337  od lancer.
 před 1 rokem
No zrovna nedávno jsem operátora měnil a bylo to bez změny, tím pádem jsem chybu operátora vyloučil. Ted jsem ale pořizoval nový wifi router a původní od upc jsem dal jen do brid modu a na kameru se opět přes mobilní data bez problému dostanu. Takže byl nějaký poděl ve wifi modemu od UPC ale moc nechápu jaký...když přes wifi to běželo... a ani jsem se v něm nehrabal, takže nedošlo k žádné změně nastavení z mé strany...Takže z toho nejsem moc moudrý, ale hlavně že to jede. Ještě jednou všem děkuji
 #317174  od jasix
 před 11 měsíci
Omlouvám se, jestli tu už odpověď je, ale nenašel jsem. Pohybové čidlo zaznamená pohyb jen přes den? Noční vidění funguje výborně, ale bez zaznamenání pohybu i ve tmě je mi to na nic :) Nebo nevím čím jiným by to mohlo být, ale v noci automatika prostě nejede... díky
 #343380  od Milan Balík
 před 7 měsíci
Najde se tu někdo kdo by byl ochoten pomoct zprovoznit kameru xiaomi yi home 1080p, která hlásí: this camera can be use only in China. Praha a okolí
Nějak se mi nedaří nahrát nový firmware.
Můj tel: 604 610 274
Kdyžtak písněte, dám 200,-
Díky
 #347757  od tsalat
 před 6 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 7 měsíci
Najde se tu někdo kdo by byl ochoten pomoct zprovoznit kameru xiaomi yi home 1080p, která hlásí: this camera can be use only in China. Praha a okolí
Nějak se mi nedaří nahrát nový firmware.
Můj tel: 604 610 274
Kdyžtak písněte, dám 200,-
Díky
riesol som to tiez, ale s YI Home 720p (myslim, ze to bude to iste anyway, len iny FW). Vpodsate kamera posiela cez API tovju IP a overuje ci si v CN :-D ... tu je na to odkaz: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť ... treba tam dat FW ktory povoli SSH/Telnet a potom "upravit" adresu na ktoru chce poslat tvoju IP... u mna fungovalo :-B
Milan Balík se to líbí
 #347893  od kumu
 před 6 měsíci
zdravím všechny,
nainstaloval jsem kameru, modrá dioda svítí ale hlásí to "invalide QR code please reset camera" a v aplikaci MI HOME mi to píše "connection timed out". Neví někdo co s tím?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 289 uživatelů dne 06 Led 2018, 12:49

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage XIAOMI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat