Beryko.cz
[Aplikace s zkušenosti s nimi]
 #283337  od lancer.
 před 11 měsíci
No zrovna nedávno jsem operátora měnil a bylo to bez změny, tím pádem jsem chybu operátora vyloučil. Ted jsem ale pořizoval nový wifi router a původní od upc jsem dal jen do brid modu a na kameru se opět přes mobilní data bez problému dostanu. Takže byl nějaký poděl ve wifi modemu od UPC ale moc nechápu jaký...když přes wifi to běželo... a ani jsem se v něm nehrabal, takže nedošlo k žádné změně nastavení z mé strany...Takže z toho nejsem moc moudrý, ale hlavně že to jede. Ještě jednou všem děkuji
 #317174  od jasix
 před 5 měsíci
Omlouvám se, jestli tu už odpověď je, ale nenašel jsem. Pohybové čidlo zaznamená pohyb jen přes den? Noční vidění funguje výborně, ale bez zaznamenání pohybu i ve tmě je mi to na nic :) Nebo nevím čím jiným by to mohlo být, ale v noci automatika prostě nejede... díky
 #343380  od Milan Balík
 před 1 měsícem
Najde se tu někdo kdo by byl ochoten pomoct zprovoznit kameru xiaomi yi home 1080p, která hlásí: this camera can be use only in China. Praha a okolí
Nějak se mi nedaří nahrát nový firmware.
Můj tel: 604 610 274
Kdyžtak písněte, dám 200,-
Díky
 #347757  od tsalat
 před 6 dny
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
Najde se tu někdo kdo by byl ochoten pomoct zprovoznit kameru xiaomi yi home 1080p, která hlásí: this camera can be use only in China. Praha a okolí
Nějak se mi nedaří nahrát nový firmware.
Můj tel: 604 610 274
Kdyžtak písněte, dám 200,-
Díky
riesol som to tiez, ale s YI Home 720p (myslim, ze to bude to iste anyway, len iny FW). Vpodsate kamera posiela cez API tovju IP a overuje ci si v CN :-D ... tu je na to odkaz: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť ... treba tam dat FW ktory povoli SSH/Telnet a potom "upravit" adresu na ktoru chce poslat tvoju IP... u mna fungovalo :-B
 #347893  od kumu
 před 5 dny
zdravím všechny,
nainstaloval jsem kameru, modrá dioda svítí ale hlásí to "invalide QR code please reset camera" a v aplikaci MI HOME mi to píše "connection timed out". Neví někdo co s tím?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
    Beryko.cz

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 289 uživatelů dne 06 Led 2018, 12:49

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage XIAOMI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat