Tak jasně. Nikdy jsem tu nepsal, že v případě XFS nefunguje vůbec nic. Už jsem to tu psal dřív, že většina zboží mi přišla rychle bez problému, jen asi 2x jsem čekal cca měsíc dlouho na naskladnění telefonu, což pro mě v tu chvíli nebylo zas tak zásadní.
Chtěl jsem se na XFS vykašlat až na začátku tohoto roku, kdy jsem s nimi řešil problém a taky dělali mrtvýho brouka. Vzhledem k tomu, žes mi tehdy pomohl v komunikaci s nimi a problém se vyřešil, bral jsem to i jako záruku, že vám (nebo konkrétně tobě) není jedno, jak XFS přistupuje k zákazníkům v případě nějakých problémů a snažíte se sami Číňany v rámci možností trochu směrovat. V podstatě to byl tehdy pro mne hlavní důvod, proč i potom jsem nakupoval telefony z XFS, aby to trochu přispělo na běh komunity, protože tipuju, že to od nich opravdu nemáte zadarmo (a teď nemyslím jen překlady). A doufal jsem, že už žádnej další problém dlouho nevzejde.
Nakupuju samozřejmě i pro známé nebo kolegy z práce. Paradoxně většina těch známých chtěla spíš vsadit na dražší, ale z jejich pohledu bezpečnější alzy, czc s dvouletou zárukou apod. a do XFS jsem je musel i malinko uvrtávat. No bylo by to trochu krutovtipný, kdybych v tomhle posledním případě musel za přivedenou novou zákaznici zaplatit 1800 z vlastního, protože ty peníze po tý holce fakt chtít nemůžu.
Leckdo je určitě ochtonej odpustit zmatky, který XFS občas dělá, protože víme, že to tu na nich nějak závisí. Ale jak už jsem psal, i v iBuygou si dokázali uvědomit, že je výhodnější mít stabilní zákazníky, kteří nakupujou i pro další lidi než stabilního zákazníka nefér odrbat kvůli pár drobným, které by v budoucnu x-krát vrátil. Přijde mi, že až si tohle xfs uvědomí, budou tu všichni naprosto spokojení včetně XFS. No kéž by si to někdo z nich hodil do translatoru, když jsem se tu tak hezky vylil :)