[Nákup Xiaomi]
 #237621  od energy100
 před 8 lety
j.jusko píše:Uvidime ako bude fungovať poistenie proti dph 5% je lepsie ako 20%

Odoslané z MI 2S pomocou Tapatalku
To áno. Lenže aj tak to je bieda :(
1.) Vybavovačky s DHL ohľadom DPH takže
2.) Zdržanie dopravy o pár dní
3.) Posielanie dokladov XFS
4.) Čakanie na vrátenie peňazí
5.) Kontrolovanie účtu či vrátili peniaze
...
 #237796  od pol104
 před 8 lety
Potřebuji poradit můj šfagr objednal minulou středu tel.ted mu od dhl přišla sms že zboží podléhá celnímu řízení,dhl chce za zastupování 550,- má se nechat zastupovat nebo ne popřípadě jak postupovat a ještě či pak budu platit jen DPH (185x0,21=38,85) nebo i clo(185x0,15=27,75) díky za odpověď
gonzo se to líbí
 #237797  od jasix
 před 8 lety
Doplácí se jen DPH. Clo se na telefony nevztahuje. Zastupování jsem řešil jen s poštou - nechtělo se mi jezdit do Prahy za celníky.
 #237812  od pol104
 před 8 lety
No jo pošta chce kolem 100,- ale dhl 550,- nejde celni řízeni odbavit online?
 #237821  od gonzo
 před 8 lety
pol104 píše:Potřebuji poradit můj šfagr objednal minulou středu tel.ted mu od dhl přišla sms že zboží podléhá celnímu řízení,dhl chce za zastupování 550,- má se nechat zastupovat nebo ne popřípadě jak postupovat a ještě či pak budu platit jen DPH (185x0,21=38,85) nebo i clo(185x0,15=27,75) díky za odpověď
A uz je to tady.... Prvni vlaštovka a hned celni rizeni.

~ Redmi Note 2 ~
 #237827  od Melly
 před 8 lety
jsem v úplně stejné situaci jako popisuje pol104 :( objednala jsem ve středu a dnes sms od DHL... já jim ten souhlas dala, no :/
 #237831  od Comby
 před 8 lety
RIP xiaomiforsale.com

MI 3W Tapatalk
 #237866  od jenicekk
 před 8 lety
gonzo píše:A to neni vse.... Pripocti jeste dalsi penize za pojisteni proti dph (5% z objednavky) ... EU sklad je jiz minulosti... Takze s XFS koncim a slava Shenzhen Top One!

~ Redmi Note 2 ~
Nemám žádnou zkušenost s top oné ale on m sklady v EU nebo jak to funguje ze se nedoplci DPH ?

Odesláno z Mi5 black 64GB
 #237868  od jasix
 před 8 lety
Mají kancl v Anglii. Tam to posílají napřed a pak odtamtud teprve rozesílají po EU. Tím pádem ti přijde zásilka z EU a tedy již bez DPH. Jak to dostanou do Anglie bez DPH (nebo jestli je prostě v ceně) tak to je asi tajné:)

Sent from my MI 3W using Tapatalk
jenicekk se to líbí
 #237871  od jasix
 před 8 lety
Můj názor je že je to prostě v ceně. Zrovna Top One umí cenu nasadit pěkně vysoko a vzhledem k NC v Číně jim to musí marže + cena dopravy v pohodě pokrýt.

Sent from my MI 3W using Tapatalk
 #237877  od VMach3
 před 8 lety
Já bych ani neřekl že má Top-One ceny nasazeny hodně vysoko. Jsou srovnatelné, často ji lepší než jiní velcí prodejci na AliExpress. Koncovou cenu samozřejmě zvedne doprava kde je potřeba zaplatit za přepravu z CN do UK a z UK do EU, stále je to ovšem výhodnější než doplácet DPH.
 #237886  od jasix
 před 8 lety
Nemyslel jsem proti jiným prodejcům ale proti jejich NC. O jejich marži si mnoho eShopů může nechat zdát. To nemyslím ve zlým. Jen že ta marže dává prostor to DPH pokrýt. Nic víc. Účelem prodeje je přeci zisk a sám jsem od nich pár kousků objednal a vždy k mé spokojenosti [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]

Sent from my MI 3W using Tapatalk
 #237899  od mlhaaa
 před 8 lety
taky přispěju s aktuální zkušeností, ve středu jsem si objednával MI4C z XFS. Poté se dočetl o změně skladů a ihned psal aby mi objednávku zrušili a poslali zpět peníze. Peníze posílají zpět, přišla zpráva od GoPay a i jsem se telefonicky informoval, zitra je budu mít na účtu. Do teď vše v pořádku, jenže včera přišla SMS z DHL, že pro mě mají balíček k proclení, balíček je z Hong Kongu [SMILING FACE WITH SMILING EYES] úplně nevim co s tím mám dělat...
 #237900  od oswaldik
 před 8 lety
Ja som objedenaval minulý týždeň v pondelok(aj som to tu riešil). Najprv prišla správa že telefón príde z číny a nakoniec my prišiel v piatok z čiech, tak som to asi stihol na poslednú chvíľu. Za terajších podmienok vidím ako jedinú výhodu pre kúpu na XFS servis v brne.....

Odoslané z Lenovo P1a42 pomocou Tapatalku
 #237975  od bad.dan
 před 8 lety
Imho XFS nemá už smysl, zboží odesílají pouze z Číny a tak si ho můžu teď objednat kdekoliv jinde, viz moje aktuální zkušenost. Za mě obrovské zklamání.


XFS (XiaomiForSale)
Jul 11, 15:01 BST

Dear customer,
we are very sorry about it, but I must cancele jyour order because now its not possible to pay cash on delivery. So I canceled your order and you can make new one and we will sed it tomorrow

Have a nice day,
Support team

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť


******************
Jul 11, 14:50 BST

Hello,

from those option nr. 2 suits me the most.

Keep me informed.

Thanks.

*********

---------- Původní zpráva ----------
Od: XFS (Support team Xiaomiforsale.com) <[email protected]>
Komu: ***************************
Datum: 11. 7. 2016 9:56:53
Předmět: [XiaomiForSale] Re: ORDER not shipped yet (****************)

"

XFS
XFS (XiaomiForSale)
Jul 11, 08:56 BST

Dear customer,

our e-shop will work from tuesday differently, all goods will be shipped from China. For you it means, that waiting time will be much shorter for all variants of products, which our e-shop offers.
Your order is paied, but undelivered. Becouse we don't have anymore goods in Europe, we need to send your order from China. There are options how to proceed:
1) we need to have your agreement,that you agree with sending your order from China, which contains risk of customs and taxes (however, our packages are looks like gifts, so the risk is minimal and we will be helpful in potential custom proceedings to pay minimal fee) .
2) if you pay 5% of the prize of your order as insurence, we will pay all possible customs expenses.
3) we will cancel your order and refund your money, you can make new order anytime.

Thank you for understanding, XFS team

Have a nice day,
Support team

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť


************************
Jul 9, 10:15 BST

Hello,

on July 4 I made an order but even though everything is on stock you still
didn´t ship it.

What is the problem?

ORDER: xxxxxxxxxxxxxxxxx

Thanks for answer and regards,

********
 #237991  od nob
 před 8 lety
Moc to nechápu, to nemohli stávající objednávky nechat dojet, popř. dát jasně dopředu najevo, že se již od nějakého data objednává za jiných podmínek?
 #237992  od pol104
 před 8 lety
Tak jsem dneska řešil ten můj problém, takze celní zpráva mi dala informace jak postupovat mám dvě možnosti buď se budu zastupovat sám což značí že mně budou čekat nejmíň dvě cesty na letiště což je 60km tak je pro mně lepší se nechat se zastoupit dhlkem tak že 550,-+ DPH 950,- tomu se říká supr kup xaomiforsale už nechci nikdy ani vidět. Jo ještě na dhl mi řekli že můj balík nemají protože si ho celníci vyžádali na podrobnější prozkoumání tak snad mi tam čiňan nepribalil nějakou dobrotu;-)
 #237999  od jenicekk
 před 8 lety
bad.dan píše:Imho XFS nemá už smysl, zboží odesílají pouze z Číny a tak si ho můžu teď objednat kdekoliv jinde, viz moje aktuální zkušenost. Za mě obrovské zklamání.


XFS (XiaomiForSale)
Jul 11, 15:01 BST

Dear customer,
we are very sorry about it, but I must cancele jyour order because now its not possible to pay cash on delivery. So I canceled your order and you can make new one and we will sed it tomorrow

Have a nice day,
Support team

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť


******************
Jul 11, 14:50 BST

Hello,

from those option nr. 2 suits me the most.

Keep me informed.

Thanks.

*********

---------- Původní zpráva ----------
Od: XFS (Support team Xiaomiforsale.com) <[email protected]>
Komu: ***************************
Datum: 11. 7. 2016 9:56:53
Předmět: [XiaomiForSale] Re: ORDER not shipped yet (****************)

"

XFS
XFS (XiaomiForSale)
Jul 11, 08:56 BST

Dear customer,

our e-shop will work from tuesday differently, all goods will be shipped from China. For you it means, that waiting time will be much shorter for all variants of products, which our e-shop offers.
Your order is paied, but undelivered. Becouse we don't have anymore goods in Europe, we need to send your order from China. There are options how to proceed:
1) we need to have your agreement,that you agree with sending your order from China, which contains risk of customs and taxes (however, our packages are looks like gifts, so the risk is minimal and we will be helpful in potential custom proceedings to pay minimal fee) .
2) if you pay 5% of the prize of your order as insurence, we will pay all possible customs expenses.
3) we will cancel your order and refund your money, you can make new order anytime.

Thank you for understanding, XFS team

Have a nice day,
Support team

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť


************************
Jul 9, 10:15 BST

Hello,

on July 4 I made an order but even though everything is on stock you still
didn´t ship it.

What is the problem?

ORDER: xxxxxxxxxxxxxxxxx

Thanks for answer and regards,

********
Smysl je stále v reklamací v ČR a servisu v brně, což je dle mě velký plus stále

Odesláno z Mi5 black 64GB
 #238003  od pol104
 před 8 lety
Servis je záruční no to je bomba a když se čiňan špatně vyspí tak to ráno změní a nedá ani nikomu vědět.( Vždyť oni jsou ovce oni si zvyknout)
 #238009  od Franz Ferdinand II.
 před 8 lety
jenicekk píše:Smysl je stále v reklamací v ČR a servisu v brně, což je dle mě velký plus stále

Odesláno z Mi5 black 64GB
Ani v tom ne. Za příplatek 1500 kaček dostaneš telefon kterej ti už většina českých eeshopůl je schopná nabídnout levněj a s 2letou zárukou.

Sent from my phone by Tapatalk
 #238016  od gonzo
 před 8 lety
jenicekk píše:
bad.dan píše:Imho XFS nemá už smysl, zboží odesílají pouze z Číny a tak si ho můžu teď objednat kdekoliv jinde, viz moje aktuální zkušenost. Za mě obrovské zklamání.


XFS (XiaomiForSale)
Jul 11, 15:01 BST

Dear customer,
we are very sorry about it, but I must cancele jyour order because now its not possible to pay cash on delivery. So I canceled your order and you can make new one and we will sed it tomorrow

Have a nice day,
Support team

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť


******************
Jul 11, 14:50 BST

Hello,

from those option nr. 2 suits me the most.

Keep me informed.

Thanks.

*********

---------- Původní zpráva ----------
Od: XFS (Support team Xiaomiforsale.com) <[email protected]>
Komu: ***************************
Datum: 11. 7. 2016 9:56:53
Předmět: [XiaomiForSale] Re: ORDER not shipped yet (****************)

"

XFS
XFS (XiaomiForSale)
Jul 11, 08:56 BST

Dear customer,

our e-shop will work from tuesday differently, all goods will be shipped from China. For you it means, that waiting time will be much shorter for all variants of products, which our e-shop offers.
Your order is paied, but undelivered. Becouse we don't have anymore goods in Europe, we need to send your order from China. There are options how to proceed:
1) we need to have your agreement,that you agree with sending your order from China, which contains risk of customs and taxes (however, our packages are looks like gifts, so the risk is minimal and we will be helpful in potential custom proceedings to pay minimal fee) .
2) if you pay 5% of the prize of your order as insurence, we will pay all possible customs expenses.
3) we will cancel your order and refund your money, you can make new order anytime.

Thank you for understanding, XFS team

Have a nice day,
Support team

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť


************************
Jul 9, 10:15 BST

Hello,

on July 4 I made an order but even though everything is on stock you still
didn´t ship it.

What is the problem?

ORDER: xxxxxxxxxxxxxxxxx

Thanks for answer and regards,

********
Smysl je stále v reklamací v ČR a servisu v brně, což je dle mě velký plus stále

Odesláno z Mi5 black 64GB
Jestli dobre pocitam tak u XFS vyjde napr. Mi Max o cca 1000,- vice nez u TOP ONE. Otazkou je jestli ten rozdil za to stoji.

~ Redmi Note 2 ~
 #238025  od Drkovcim
 před 8 lety
Prepáčte ale čo za obchod je ten TOP ONE? Môžem poprosiť link?
 #238027  od martin_hajek
 před 8 lety
Zdravím všechny a rovněž XFS výrazně nedoporučuji. Přítelkyně si u nich před týdnem rovněž objednala telefon (Redmi3pro) a to těsně po změně skladu z EU na Asii a byť je na webu (stále ještě) uvedeno, že jsou všechny poplatky a taxy obsaženy, nedlouho poté jí také kontaktovalo DHL ohledně doplacení DPH a zastupování = cena +1700,-. Takže vcelku nemilé překvapení. Psali dokonce, že balík je ve Frankfurtu, takže nepřipadá v úvahu ani to osobní vyřízení.
Nákup přes XFS je nyní tedy dost nevýhodný a přítelkyně lituje, že telefon nekoupila u CzC, měla by delší záruku a o snad pětikilo nižší cenu. :-/
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 53

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat