[Nezaradené témy]
 #351017  od marekno7
 před 6 lety
Poprosím Vás o radu. Včera mi došla Yeelight LED smart bulb (farebná), tak som sa ju snažil podľa návodu zosynchronizovať, ale bez úspechu. Skúšal som to klasicky s mojou wi-fi sieťou doma asi 10x čiže 10x resetnutá žiarovka, ale vôbec nič. Potom som skúsil na mobile vytvoriť hotspot a pripojiť žiarovku a druhý mobil na ten hotspot a všetko zrazu fungovalo, takže mi z toho vychádza, že chyba je niekde v routri, ale vôbec nvm aká. Na rôznych zahraničných fórach sa na toto isté sťažuje veľa ľudí, no riešenie, ktoré by mi pomohlo som nenašiel.

Ďakujem za všetky rady.
 #351019  od dudilek
 před 6 lety
Problém môže byť v routri, možno blokuje nejaké ip adresy tvoj poskytovateľ pevného internetu. A ako sme zistili, aj skryté ssid wifi môže robiť problém.
 #351040  od soban
 před 6 lety
Nemáš kupovat takové blbosti.....

A teď vážně: nevím jaké default IP má ta žárovka nebo jak to komunikuje - návod nemám.
Ale je možné že koliduje IP routeru, většinou mají IP 192.168.1.1 nebo 192.168.0.1 tak můžeš skusit změnit IP routeru na 10.0.0.1 a obráceně...

Taky nemusí umět kanály 12 a 13 které jsou u nás povolené - skus natvrdo změnit na něco mezi 1-11.

Nebo se mu nemusí líbit druh šifrovaní AES/TKIP taky když jsem natvrdo nastavil wpa nebo wpa2 tak některé zařízení vypadávaly a při mixed wpa/wpa2 to bylo OK....

Prostě ulož si nastavení routeru a pak si s tím skus hrát......
 #351180  od Josef Pivoňka
 před 6 lety
A co máš za router?
Mě přišla v pondělí a šlape ( mám router d-link dir-600) pro párování je myslím 5x vypnout zapnout po dobu 1-2s, pak začne blikat barevně a to se teprve restartuje a jde sparovat.
Jinak párování se mi povedlo pouze v aplikaci yeelight ale v Mi home ne a řeším kde je problém, jestli to není kvůli tomu že mi ještě k tomu chybí nějaké zařízení.
 #351220  od soban
 před 6 lety
Todle ti nejsem schopný říct... měl by jsi se to dočíst v návodu.

Záleží jak ta žárovka dostává IP a jak to vlastně komunikuje, je možné že to využívá nějaký server v internetu přes který to komunikuje pak bez internetu máš smůlu.
Vím že tak komunikovaly nějaké žárovky jiného výrobce a ten po čase ty servery zrušil takže teď ty žárovky jsou uživatelům na prd.....
 #351238  od dudilek
 před 6 lety
marekno7 píše:mám ZTE II, asi tam bude chyba...

ešte jedna otázočka: ono to bude fungovať len na wi-fi sieti s pripojením na internet?
To je mobil bez internetu kde si vytvoril hotspot? To ísť nemôže predsa.

 #406297  od crestik
 před 5 lety
Mám dvě tyhle žárovky, připojí se přes Yeelight aplikaci, fungují všechny funkce, až na jednu...rozvrhy (schedules). Tedy, asi možná fungují, protože jednou se nějak rozsvítila, ale nesedí s nastaveným časem. Nefunguje naplánování rozsvícení ani u jedné. Zkoušel jsem ty jejich servery Německo a Čína, několikrát tovární nastavení a nic.
Neporadil by někdo?
 #406422  od soban
 před 5 lety
Co chceš po hračce? Ovládat žárovky přes čínu? Bankovní aplikace taky budeš ovládat přes čínu?

Že by špatná implementace časových zón? Případně špatná nastavená.
 #406476  od dudilek
 před 5 lety
Asi to berie časovú zónu Číny, skús posunúť časy o 8 hodín. Bohužiaľ pri niektorých produktoch sú tieto časové veci nekonzistentné, niekde to berie naše časové pásmo, inde zase čínske.

Psychohygienu pána sobana si nevšímaj.
 #406791  od crestik
 před 5 lety
takže to bylo opravdu špatným časem. V mojem případě je třeba nastavovat čas o 2 hodiny dříve, než je požadováno. A to při jakémkoliv serveru.
Já jsem třeba s těmi hračkami za ty peníze spokojený...za pár stovek to zpříjemní atmosféru a je mi fuk, přes co to komunikuje.
 #414485  od Martin Choroba
 před 5 lety
Dobrý deň mám jeden problém potreboval by som poradiť mám žiarovku yeelight color a appku yeelight stiahnutá ok není problem aj žiarovku mi našla ale keď ju chcem prihlásiť na moju sieť nechce mi cez tú appku moju wifi sieť nájsť iné siete nájde skúšal som to inde a bezproblémové tam ma prihlásilo autaticky ale doma mi to nechce nájsť aj som resetoval fon vypol zapol router aj žiarovku a nic viete mi niekto prosím poradiť ďakujem za všetky rady

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat