Otevřený dopis czc.cz
Vážené CZC, vzhledem k nevyřízení reklamace č. 15050160 (resp. jejím zamítnutím) vás považuji za velmi nekorektní firmu. Vyřídit reklamaci pár hodin před ukončením stylem "zamítnuto" a tvrdit zákazníkovi na infolince že se v telefonu vrtal (což je čistá lež) považuju až téměř za podvodné jednání. Na reklamovanou vadu (problém s přehříváním čipsetu a následným poškozením displaye) upozorňují i odborná fora výrobce a nebyl jediný důvod pro zamítnutí. Mmch, toto je již druhá ze dvou problémových reklamací u vás. A vzhledem k tomu, že tuto záležitost odmítáte jakkoliv řešit, opět nezbyde díky vaší pasivitě (odpověď "nemůžu s tím nic dělat) než se obrátit na právníky a soud. V předávacím protokole, není o porušené pečeti ani slovo, což je velmi zvláštní, když váš pracovník telefon důkladně zkoumal. Navíc, telefon jsem vám předával před svědkem, takže...
Je mi velmi líto, kam to vaše firma za ty roky dotáhla. Ze spolehlivého a čestného obchodního partnera....
V tuto chvíli již nejde ani o telefon, ani o peníze jako o princip. Do slušné společnosti toto vůbec nepatří.
Zde pro forum uvedu, že na infolince-reklamačním oddělení mi bylo sděleno toto: Dle Stark distr. bylo do telefonu zasahováno, porušená pečeť. Což krom toho, že se neshoduje s vyjádřením v reklamačním protokolu, je čistá a účelová lež. Telefon jsem používal celou dobu výhradně já a nikdy jsem se do telefonu nehrabal- navíc, ze zdravotních důvodů je to pro mne téměř nemožné.
Tolik asi k reklamacím v CZC a Stark distribution. Velmi nekorektní jednání....
Petr Němec
Vážené CZC, vzhledem k nevyřízení reklamace č. 15050160 (resp. jejím zamítnutím) vás považuji za velmi nekorektní firmu. Vyřídit reklamaci pár hodin před ukončením stylem "zamítnuto" a tvrdit zákazníkovi na infolince že se v telefonu vrtal (což je čistá lež) považuju až téměř za podvodné jednání. Na reklamovanou vadu (problém s přehříváním čipsetu a následným poškozením displaye) upozorňují i odborná fora výrobce a nebyl jediný důvod pro zamítnutí. Mmch, toto je již druhá ze dvou problémových reklamací u vás. A vzhledem k tomu, že tuto záležitost odmítáte jakkoliv řešit, opět nezbyde díky vaší pasivitě (odpověď "nemůžu s tím nic dělat) než se obrátit na právníky a soud. V předávacím protokole, není o porušené pečeti ani slovo, což je velmi zvláštní, když váš pracovník telefon důkladně zkoumal. Navíc, telefon jsem vám předával před svědkem, takže...
Je mi velmi líto, kam to vaše firma za ty roky dotáhla. Ze spolehlivého a čestného obchodního partnera....
V tuto chvíli již nejde ani o telefon, ani o peníze jako o princip. Do slušné společnosti toto vůbec nepatří.
Zde pro forum uvedu, že na infolince-reklamačním oddělení mi bylo sděleno toto: Dle Stark distr. bylo do telefonu zasahováno, porušená pečeť. Což krom toho, že se neshoduje s vyjádřením v reklamačním protokolu, je čistá a účelová lež. Telefon jsem používal celou dobu výhradně já a nikdy jsem se do telefonu nehrabal- navíc, ze zdravotních důvodů je to pro mne téměř nemožné.
Tolik asi k reklamacím v CZC a Stark distribution. Velmi nekorektní jednání....
Petr Němec