Zdravím, před 14 dny jsem chtěl hodit mobil do Factory resetu, poté jsem zjistil že to po mě chce nějaké heslo, které jsem zadával při zakoupení mobilu a od té doby jsem ho nepotřeboval..
Takže po té co jsem zjistil že nejde udělat Factory reset jsem stáhl appku z google play která ho udělá bez hesla.
Samozřejmě poté se mi mobil zamkl celej a od té doby nejde nijak odemknout.
Problém je v tom že heslo si nepamatuji a tel. číslo které jsem používal k založení účtu už tak půl roku nemám.
Takže jsem napsal na podporu a odpověď jsem vůbec nepochopil...
Napsal jsem jim:
Díky za jakoukoli radu, přišel jsem prvně sem než mu odepíšu jelikož jim trvá cca týden odepsat.
Takže po té co jsem zjistil že nejde udělat Factory reset jsem stáhl appku z google play která ho udělá bez hesla.
Samozřejmě poté se mi mobil zamkl celej a od té doby nejde nijak odemknout.
Problém je v tom že heslo si nepamatuji a tel. číslo které jsem používal k založení účtu už tak půl roku nemám.
Takže jsem napsal na podporu a odpověď jsem vůbec nepochopil...
Napsal jsem jim:
A oni mi odepsali toto:Hello, i need unlock my Mi4S, after rom update it needs my tel number and password. Problem is that number i dont use long time and sim card lost too. So can i get unlock my phone please.
Am also adding photo with IMEI on box to approve my ownership.
Sorry for my English, im from czech republic.
number to the customer service: ************
Thank you
A vůbec jsem nepochopil větuHi,
Greetings from Xiaomi!
Thank you for writing to us and sharing the snapshot. We will be glad to assist you.
I understand that your device is locked and we regret the inconvenience you have experienced.
With respect to your concern, would request you to share the snapshot of the error with us in English so that we may assist you better.
Should you have any further queries, feel free to write back to us. We'll be glad to assist you further.
Thank you for being a valued customer. Have a great day ahead!
Best Regards,
Abhishek
Xiaomi Customer Support
A nechápu jaký obrázek erroru jim poslat, když mám prostě zamčený mobil..With respect to your concern, would request you to share the snapshot of the error with us in English so that we may assist you better.
Díky za jakoukoli radu, přišel jsem prvně sem než mu odepíšu jelikož jim trvá cca týden odepsat.