[Smartwatch 2nd gen]
 #415048  od Jirka_12
 před 5 lety
Hodinky se mi dnes vrátily reklamace. Posílal jsem je kvůli zasekávání systému. Z ničeho nic nešlo nic. Zůstaly seklé třeba dvě obrazovky přes sebe a musím počkat, až se objeví obrazovka s nápisem viz. foto. Posílal jsem na reklamaci již dvakrát a v obou případech mi hodinky vrátili s tím že diagnostika nic neukázala. Po druhé reklamaci k tomu ještě přidali, že hodinky zkoušeli i venku při různých aktivitách a pracují správně. Mě se doma asi po třech hodinách opět sekly a to i bez jakékoliv aktivity. Máte někdo radu, nebo snad podobnou zkušenost?
Obrázek
Obrázek
 #415220  od terzdek
 před 5 lety
občas se mi taky seknou tak dlouho držím červené tlačítko ->vypnou se a opět zapnu. Stane se mi to maximálně jednou za 3 dny.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat