Což o to, ochutnávky jsou svinstvo. O něco větší svinstvo je, když se každému nechává ochutnat jinak. Většinou ten, kdo už zaplatil, je na tom výrazně hůř, než ten, kdo stále odolává (často i nevědomky), a kterej pak nakonec dostane zdarma to samý, za co já jsem zaplatil :-) Ale to dělaj všichni, to "naštěstí" není čínský vynález.
Já si tak nějak zaplatil za v podstatě zbytečný, zrušený Kuaipan převedený na Mi Drive, který mi pak ukrojil docela dost místa z Mi Cloud a který jsem mohl převést kamkoliv jinam. Z takové latentní loajality ke Xiaomi, rozhodně nikoliv z důvodu nadměrné spokojenosti se službou, jsem si zaplatil těch 50 Mi Creditů za 300 Kč nebo za kolik, za rozšíření Mi Cloud o 20 GB. No příště je třeba se jim ve statistikách vykázat tak, že jsem byl ochoten smazat obsah z Mi Drive. Předpokládám, že pak nedostanu zdarma 100 GB na třičtvrtěroku, ale minimálně na rok a půl a možná mi to i pofrčí rychlejc :-) Takový UPC styl.
Jsou to čínští bambulové a českej bambula je každej ten, kdo se je sem snaží vecpat do naší ekonomiky. Mám dojem, že každej tady, kdo jsme nakupovali v Číně, máme víc zkušeností s obchodováním s touto zemí než kdokoliv z pitomců na hradě. Číňani jsou nespolehliví kšeftaři, po kterých zůstane jen nepořádek. I to naše XFS se tak ostatně zařadilo...