[Smartwatch]
 #358687  od Tube
 před 6 lety
@Miroslafko, Taky mám NaF zaplacené... Jen ho nemůžu mít nainstalovaný, docela dobře se používá na ciferníky, ale sem tam mi stáhl kroky, nebo spánek a MiFit pak píše 0, nebo bez spánku...
 #358705  od vocapmen
 před 6 lety
Poradí teda někdo prosím, jak propojit Bip s NaF bez nutnosti odinstalování MiFit? Z Mifit klidně hodinky odparuji.
NaF chci hlavně na odesílání aktivit do Stravy nebo Endomondo. Pokud by byla i jiná možnost než přes NaF, beru cokoliv. :slight_smile:
"Vlastní" cifernik se mně podařilo nahrát přes MiFit, tak se obejdu i bez nahrávání přes NaF, ale pokud by i toto fungovalo, bylo by to ještě lepší. Díky moc.
 #358778  od cvaldik
 před 6 lety
vocapmen píše:Poradí teda někdo prosím, jak propojit Bip s NaF bez nutnosti odinstalování MiFit? Z Mifit klidně hodinky odparuji.
NaF chci hlavně na odesílání aktivit do Stravy nebo Endomondo. Pokud by byla i jiná možnost než přes NaF, beru cokoliv. :slight_smile:
"Vlastní" cifernik se mně podařilo nahrát přes MiFit, tak se obejdu i bez nahrávání přes NaF, ale pokud by i toto fungovalo, bylo by to ještě lepší. Díky moc.
Proc by to neslo. Ja celou dobu jedu na obou. V mifit vsee vypli a NaF jedu vse potrebne. Synchronizace a pripojeni zadny problem....

Jen bojuju s merenim tepu. Jede mi nepretrzite a to mam nastaveno v NaF po 30 minutach... Nekdo nejaky reseni nebo obdobny problem... Zkusil jsem mifit odinstalovat i nainstalovat a furt to sami..

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

 #358844  od Juraš
 před 6 lety
@cvaldik Problém ohledně stálého měření tepu: Zkus se podívat do Spánek, Další možnosti- tam zkus vypnout popřípadě zapnout. Pak restart telefonu. Pokud nepomůže tak ve Spánek, Další možnosti - Spánek jako android- Nastavení a tam Monitor tepu, zap/vyp. Restart. Pokud nepomůže ani toto tak přeinstalovat Notify bez nahrání předchozí zálohy. A znovu spárovat. :-B
 #358875  od cvaldik
 před 6 lety
Juraš píše:@cvaldik Problém ohledně stálého měření tepu: Zkus se podívat do Spánek, Další možnosti- tam zkus vypnout popřípadě zapnout. Pak restart telefonu. Pokud nepomůže tak ve Spánek, Další možnosti - Spánek jako android- Nastavení a tam Monitor tepu, zap/vyp. Restart. Pokud nepomůže ani toto tak přeinstalovat Notify bez nahrání předchozí zálohy. A znovu spárovat. :-B
Diky tak jsem to cse zkusil a proveril a stale to sami. Navic to meri nako silene moc viz foto.. Zkusim teda to cely shodit a znovaObrázekbaterka jde extr. dolu v hodinkach.Obrázek

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

 #358876  od cvaldik
 před 6 lety
Juraš píše:@cvaldik Problém ohledně stálého měření tepu: Zkus se podívat do Spánek, Další možnosti- tam zkus vypnout popřípadě zapnout. Pak restart telefonu. Pokud nepomůže tak ve Spánek, Další možnosti - Spánek jako android- Nastavení a tam Monitor tepu, zap/vyp. Restart. Pokud nepomůže ani toto tak přeinstalovat Notify bez nahrání předchozí zálohy. A znovu spárovat. :-B
Diky tak jsem to cse zkusil a proveril a stale to sami. Navic to meri nako silene moc viz foto.. Zkusim teda to cely shodit a znovaObrázekbaterka jde extr. dolu v hodinkach.Obrázek

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

 #358904  od Kocour
 před 6 lety
Já mám Amazfit bip od včerejška a taky jsem se s tím pral. Reset nastavení, reinstalace.... Na kartě Spánek jsem vypnul monitor tepu. Zatím to vypadá dobře. Zatím, znamená teprve hodinu. Ale třeba ti to taky pomůže.
 #359090  od korbyc
 před 6 lety
hoj. Mám nainstalovaný mifit a NF, dělal jsem vše podle návodu, ale vůbec nevím, jak dát apce NF správce úloh zamčen, mám redmi note 4 global. Úsporu energie mám úplně vypnutou, ale pokaždé, když uzavřu obrazovku a vzdálím se, tak se BIP prostě nepřipojí zpět. Jen když displej zase rozsvítím. Dělá to i bez NF u mifit. Nevíte co s tím hoši? :disappointed:
 #359166  od Los Merengues
 před 6 lety
Zdravím. Dnes som si nainštaloval NaF Pro a mám 2 otázky:

1.) Chcem zmeniť ciferník. Idem na Custom watchface, hodí ma na stránku amazfitwatchfaces.com, ale nič sa odtiaľ nedá stiahnúť. Tak idem na Aktualizovať Amazit firmvér, potom Custom watch-face a hodí ma naspäť do záložky nástroje. To isté ak kliknem na Custom firmware. Ako tam ten ciferník teda dostanem?

2.) V záložke Tlačidlo som zapol Akcia tlačidla na Play/Stop hudbu a Akcia 2x tlačidla na Ďalšia pesnička. Vôbec mi to však nefunguje. Čo urobiť inak?
 #359206  od Tube
 před 6 lety
1. Kliknes na vybrany cifernik "See details" Pak u cciferniku Download a otevre se ti smes cisel a pismen s priponou .bin Na ty kliknes a v NaF se ti to nacte aktualizace firmwaru a das spustit aktualizaci a cifernik mas v hodinkach
 #359211  od Los Merengues
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
1. Kliknes na vybrany cifernik "See details" Pak u cciferniku Download a otevre se ti smes cisel a pismen s priponou .bin Na ty kliknes a v NaF se ti to nacte aktualizace firmwaru a das spustit aktualizaci a cifernik mas v hodinkach
Po kliknutí na "smes cisel a pismen s priponou .bin" sa mi zobrazí toto.
Obrázek
 #359279  od rbarat
 před 6 lety
Toto sú muchy apky Notify, tiež mi to raz išlo a raz nie. Viackrát sa mi u Notify stalo, že aktualizácia fontu/ciferníka nedobehla a hodinky zostali visieť na obrazovke aktualizácie firmware, našťastie to vždy opravil MiFit. Preto už ciferníky aj font nahrávam len cez Gadgetbridge a tam to vždy ide na 100%. Ciferník jednoducho a hlavne bezpečne nahráš aj cez MiFit (návod je v prvom príspevku témy Navody k Bip, hľdaj "Aktualizace ciferniku od verze FW 0.0.9.40").
Naposledy upravil(a) rbarat dne 17 Bře 2018, 10:24, celkem upraveno 1 x.
 #359391  od Alaco
 před 6 lety
Zdravím vespolek. Mám takový dotaz. Hodinky mám teprve pár dní, nainstalovanou aplikace NaF ve verzi free. Když mě přijde email, tak notifikace vypadá takto: ALERT_EMAIL. A řádek pod tím toto: A new message is received view it on the phone. Ale myslím si, že jsem tam první den viděl od koho konkrétně email je a předmět emailu. Jak je to vlastně správně? Díky za odpovědi.
 #359416  od Juraš
 před 6 lety
@Alaco Pokud půjdeš do Aplikace a tam se podíváš do mailu tak tam asi budeš mít červený pruh s nápisem PRO. To tedy znamená že jsi měl na čas zkušební verzi PRO zdarma. Z toho vyplývá že pokud chceš využívat aplikaci na plno, nezbývá než si ji koupit. :-B
Naposledy upravil(a) Juraš dne 17 Bře 2018, 19:02, celkem upraveno 1 x.
 #359517  od Alaco
 před 6 lety
Tak jsem včera večer aplikaci NaF koupil, PRO funkce byli dostupné okamžitě a včera emaily chodily, jak jsem si představoval. Ale dnes ráno opět vše při starém. Přijde email a píše to: ALERT_EMAIL. Tak teda nevím co teď udělat.
 #359523  od middex
 před 6 lety
Máš v záložce „Aplikace, E-mail“ povoleno „Zadat text oznámení“?
 #359532  od Juraš
 před 6 lety
@Alaco začni asi takto: Zkontroluj jak máš nastaveno v úspoře baterie. Zda máš nastaveno automatické spouštění Notify. Zamčené Notify proti ukončení. Pak se podívej v Notify jak máš nastaveno v Aplikace e-mail Zobrazit. Používáš i jinou aplikaci k Amazfitu? :-B
 #359808  od Skandy
 před 6 lety
Môj skromny postreh. Hodinky mam tri dni mam nainstalovanu appki mifit aj amazfit a tools aj NaF. NaF som aj kupil ale ta aplikacia sa odpaja potom pise ze sa nepripoji a podobne tak ju nepouzivam. Ciferniky stahujem cez amazfit bip watchfaces a vsetko ide ako ma. Hodinky mam v anglictine. Vlastne tam sk ani cz jazyk potrebny nie je. NaF appka mi pride strasne chaoticka až zbytočne chaoticka :) Uvidime co prinesie cas
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 49

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat