Dnes jsem obdržel nový xiaomi amazfit bip, zapnul jsem hodinky naskočil obrázek párování. Do telefonu jsem stáhnul MIFIT a postupoval dle pokynů. při párování naskočí v telefonu hláška Nelze párovat - kontaktujte zákaznické centrum. Hodinky nelze z této obrazovky nikam přepnout a jsou stále zapnuté. Nevíte někdo co s tím?
Urcite existuje kopa moznosti, ja skusim tie, co pomohli mne:
- restart telefonu a bluetoothu (to si asi skusal)
- reinstal Mi Fit, resp. instalacia starsej verzie stadeto Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
- over si, ci v dosahu bluetoothu nie su aj ine hodinky, mne pol dna nesiel sparovat Mi Band, kedze som mal v byte zapnute dva
- alebo skus iny telefon, niektore znacky robia problemy
- pripadne skusat donekonecna, hodinky prilozit uplne k mobilu, mne raz sparovalo Amazfit az na cca 20. pokus
- na youtube je par navodov, ako to rozchodit, predpokladam, ze bricknute ich nemas...