[aries]
 #45079  od vodopadek
 před 10 lety
tu cenu co jsem napsal je bez PRACE :-) tzn k tomu jeste prace, doprava do servisu tam a zpet.. a prace, kdy je potreba vysroubovat par sroubku, vycvaknout konektor, dat novy displej, zacvaknout konektor a slozit dohromady a sesroubovat.. prace na cca 15 minut. Diky NECHCI.. radsi si to opravim sam a displej si taky objednam sam.. vzhledem k zustatkove cene telefonu si myslim je to bezpredmetne :-)
dkalina, juzny se to líbí
 #59331  od Tomas The Gardener
 před 10 lety
nachti píše:Tak se taky připojuji. Před třemi týdny to vypadalo jako malý žlutý flíček, který se postupně zvětšoval a měnil barvu. Hned jak se to objevilo, vygooglil jsem další info a rozhodně nejsem sám. Nicméně pro reklamaci jsem se nerozhodnul a objednal nový displej z tohoto odkazu: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Měl by to být displej vč. touchcreenu a rámečku - ten se mi nechce rozebírat a pak lepit. Zjistil jsem, že je na netu spousta displejů pro MI2, ale ne u všech je uvedeno správné rozlišení 1280x720. Displej má přijít příští týden, pak doplním info o kvalitě.
Hned jak se flek objevil telefon jsem rozebral a zjišťoval jestli něco na displej netlačí (protože právě takto se obvykle podobná chyba projevuje), ale nic takového se neděje. Dál jsem zkoušel v problematické části maličko jehlou nadzvednout touch, jestli právě ten netlačí na displej, ale taky žádná změna - flek pořád stejný. Vada je evidentně přímo v displeji. Tomu nasvědčuje i fakt, že se to pořád zvětšuje a mění barvu na tmavší. Možná je zde umístěna jedna z LED podsvícení a třeba teplem displej zničila.
Hold smůla. Pravděpodobně jde o špatnou šarži displejů. Kupoval jsem v 04.2013. Snad to už nikoho nepotká ;)

EDIT 13.1.2014: Dnes displej dorazil. Výměna bez problémů. Kvalita displeje je dobrá. Rozlišení jako originál 1280x720. Možná má maličko teplejší barvy, změnil jsem v nastavení na "studené" a je to OK.
Mam stejny problem, z maleho zluteho flicku mam ted takove oko pricemz cocka je od zelene pres fialovou, cervenou a belmo je zlute a hned vedle pod nim tomu "oku" roste mladsi braska a zacina vypadat podobne :D
Bratr ma telefon asi o pul roku mladsi a ma to na stejnem miste, zatim jen pocatecni zluty flicek. Tak si rikam jestli ma cenu investovat 2000,- kdyz mam celkem velkou sanci ze se to stane znovu...

Odesláno z mého MI 2S pomocí Tapatalk
 #59334  od muser61
 před 10 lety
Kedy ste kupovali xiaomi mi2s?
 #59426  od nachti
 před 10 lety
Že se to nestane znova Ti nikdo nezaručí. Nicméně nový displej může být od jiného výrobce a pokud bude od stejného, tak to určitě nebude stejná šarže.
 #59427  od Tomas The Gardener
 před 10 lety
nachti píše:Že se to nestane znova Ti nikdo nezaručí. Nicméně nový displej může být od jiného výrobce a pokud bude od stejného, tak to určitě nebude stejná šarže.
Já měl mobil od stejného prodejce v číně cca v květnu minulého roku a bratr někdy v listopadu, máme to oba a on to má vlastně i dříve jak já :) a vtipný je že uplně stejný místo :)
nevím jestli jiná šarže pomůže :)
 #59429  od nachti
 před 10 lety
Telefony mohl prodejce nakoupit najednou a postupně prodával ze skladu. Osobně si myslím, že když koupíš displej jako náhradní díl, pravděpodobnost, že zase budeš mít smůlu malá. Ale je to jen názor :-)
 #68972  od doliva
 před 10 lety
Tak mě to postihlo také.. :(
Opravdu z ničeho nic mezi volume a probouzecím tlačítkem žlutý půlkruh..
Jak jsem četla, tak jste to řešili výměnou displeje. No z toho nadšená nejsem. Sice něco zvládnu, ale s takovými věcmi nemám zkušenosti..
Koho to postihlo, tak jste všichni měnili displej? Vždy se to zvětšovalo nebo s tím někdo "žije" dál?
Jinak nijak zvlášť jsem tlf nezahřívala. Hry nehraji a jinak si taky nejsem vědoma.. Max při navigaci, ale to je jednou za čas.
A telefon jsem kupovala v červenci na Ibuygou.
 #68980  od muser61
 před 10 lety
Mozes prosim dat do prilohy obrazok, chcem vidiet ako to vyzera v case vznikania.
 #70166  od muser61
 před 10 lety
Som rad ze som si priplatil u ceskych predajcov za 2 rocnu zaruku.
 #118366  od TomHC83
 před 9 lety
Ahoj, tak jsem objednával v dubnu 2014 a mám to taky. Objevilo se to samo od sebe tak před dvěma měsíci a dost se to rozrostlo. Budu reklamovat u českého prodejce, tak dám vědět, jak jsem dopadl.

Dále mi nabíječka začne vybíjet telefon, tu čeká to samé.
 #118477  od rpospec
 před 9 lety
Vlastním 3 Mi2S koupené přes Ibuygou. Koupeno 09/2013, 10/2013 a 03/2014. Na prvním vada na displeji v oblasti tlačítka zesilování hlasitosti, na druhém vada v opačné oblasti displeje, třetí zatím bez vady. Vady se projevily z ničeho nic během posledních 2 měsíců. Jakoby byly displeje kalibrované na výdrž cca 1 roku co je záruka :(
 #118479  od muser61
 před 9 lety
Ale to nastalo z dna na den? Alebo ste postupne videli, ze nieco nie je v poriadku na tom displeji.
 #118481  od kulin
 před 9 lety
muser61 píše:Ale to nastalo z dna na den? Alebo ste postupne videli, ze nieco nie je v poriadku na tom displeji.
Vicemene stalo. Treba u me to bylo tak, ze jsem si toho vsiml cca v 9 rano, telefon nebyl rozpalenej a nechal jsem ho asi 3h na parapetu u okna, tedy zadne dalsi zahrivani. Pri tom se to pomalu rozrostlo, pak se to zpomalilo a po par dnech zastavilo a tak to drzi do dnes.
 #118576  od rpospec
 před 9 lety
Prostě najednou vytáhnu telefon z pouzdra a vidím flek... To samé manželka, jen v jiné době >:(
Přílohy
IMG_20141217_180053.jpg
IMG_20141217_180053.jpg (916.16 KiB) Zobrazeno 4435 x
IMG_20141217_180229.jpg
IMG_20141217_180229.jpg (1.38 MiB) Zobrazeno 4435 x
 #118770  od radkul
 před 9 lety
Pokud by někdo měl zájem. mám k dispozici 2 nové (ještě s ochranou folií) displeje. Měl jsem problém se svým MI2S a nakonec mi zůstaly dva displeje. Nevím, jestli to patří do tohoto vlákna. Případní zájemci pište SZ.
Radek
Edit: displeje prodané.
Naposledy upravil(a) radkul dne 20 Pro 2014, 22:33, celkem upraveno 1 x.
 #119215  od WerakuluS
 před 9 lety
Měnil jsme displej na 3 kusech mi2s první u sebe kdy jsme měl flek přesně jak ostatní a problém s proximity vždy byl i u ostatních. Zajímavé je, že když přitlačím vrchní hranu kde je logo tak proximity funguje. Jakoby proximity byl jen o setinu milimetru dál od skla a nefunguje prostě.

Momentálně jsem rozbil displej v levém rohu po pádu. :( každopádně už to ani nemrzí týden před tim plaval v becherovce a přeštali fungovat dvě spodní tlačítka. Ve vnitř bez kapky ale asi se to dostalo pod sklo a neee a neee vystřízlivět. ¨:D

Kdyby měl někdo doma displej s digitalizerem navíc tak bych ihned vzal.
 #122211  od Avital
 před 9 lety
Chlapi, tak já koupil tel přímo na Ibuygou.com. Na displeji mám už 2 skvrny a přeposílám komunikaci.. ať máte obrázek.
BuyGou Customer After-sales
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

On Fri, 2 Jan at 1:49 am , Avital Avital <[email protected]> wrote:
Hello,
I bought a mobile phone Xiaomi MI2S on 2014-5-20. Order No 20140520020849 or 20140520010843 (Ihave 2 numbers in my account)
For 2 months I have a problem with my display. There are some spots on it ( I attach a photo).
The mobile phone is under the guarantee, so what should I do now?
We are sorry about that.It may be the screen's problem.
FYI,According to our warranty statement the 1 year warranty does not cover the following cases (you can refer to our after-sales policy for more information Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť ):
A:Man-made issue
B:Accessories
C:Clearance products.
D:The smartphone or tablets are opened by customer(that means don't break warranty seal)
If you're sure it has warranty,you can return it without accessories in its original box to us for check and repair for free since the 1 year warranty can be used only in China.Otherwise,Repair of Out of Warranty products shall be separately quoted by the repair center.
If you want to save time,you can return it without accessories to our maintenance center in Czech Republic for check and repair,but you would have to bear the postage and repair fee. It'll be faster, but there's no rest of 1 year warranty provided by xiaomi repair center if there's something wrong with it.
What's your opinion?

We will try to make it clear and find a solution asap.
Looking forward to hear from you.
Have a nice day! Happy New Year
 #122506  od kulin
 před 9 lety
Jo, presne takhle nejak odpovedeli i me. Prijde mi nepochopitelny, kdyz se to deje tolika lidem rict, ze to neni vyrobni vada...

Odesláno z mého MI 2S pomocí Tapatalk

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat