[Nezaradené témy]
 #213967  od Katie
 před 9 lety
Dobrý den,

mám telefon Xiaomi Redmi 1S od xiaomimobile.cz. V dubnu 2015 jsem ho poprvé reklamovala s vadným nabíjecím portem, kdy telefon vůbec neregistroval zapojení USB a nedal se tak nabít. Do 3 dnů jsem měla telefon zpátky opravený. Nyní jsem ho reklamovala znovu, jelikož si všichni volající začali stěžovat, že není nic slyšet. Já je slyšela v pořádku, oni mě téměř vůbec. Telefon jsem zaslala na reklamaci a až 14. den mi bylo po mé urgenci odpovězeno, že telefon zasílají zpět. V servisním protokolu stálo: reklamace zamítnuta, porušena záruční pečeť. Problém je v tom, že do telefonu se dostal pouze technik z xiaomimobile, sama opravdu nemám snahu rozdělovat jen tak pro zábavu telefon na součástky. Neměla jsem tedy jak pečeť porušit a pochybuji, že při vyndavání baterie, když se vám telefon zasekne, by se mohla porušit. Navíc na pečeti je jasně vidět, že je porušena šroubovákem. Vyjádření z xiaomimobile k tomuto bylo ve zkratce: v tomto případě není co řešit, pečeť byla porušena, dokumentaci, že telefon odcházel z předchozí opravy s neporušenou pečetí nemáme, protože dokumentujeme opravy pouze, když je nějaký problém...
Mám tak totální smůlu, telefon od nich mám já i přítel, tak jsem byla velice naivní. Jinak by bylo samozřejmě lepší si telefon před každou reklamací pečlivě nafotit ze všech stran, aby se tomuto trvzení proti tvrzení předešlo. Moje otázka zní: má někdo z vás podobnou zkušenost s prodejcem xiaomimobile.cz? Můžete mi prosím poradit, kde telefon nechat opravit (tady na foru jsem našla odkaz na mipoint.cz) nebo co by s tím mohlo být za problém?
Bohužel jsem tímto v xiaomimobile.cz ztratila veškerou důvěru a nechci jim telefon posílat ani na mimozáruční opravu. Chápu, že mohli zaměstnávat technika, který pečeť při opravě porušil a pak jí zapomněl vyměnit atd., ale co když je to jejich strategie, aby měli o práci míň...?

Moc děkuji za každou radu
 #214007  od J1rka
 před 9 lety
Dobrý den, jsem z XiaomiMobile - naši technici určitě jen tak ze srandy nelámou pečetě, naopak telefon od nich jde na výstupní kontrolu, kde je kontrola pečetě(tí) jedno z kritérií. Navíc technici mají bonusy dle opravených telefonů, takže mi ani nedává smysl proč by se připravovali o práci, jsou to všechno chlapi s 15+ let zkušenostmi. Můžete mi prosím poslat číslo ML/SL/objednávky na mail jiri.opletal (at) lionmobile.cz ? Minimálně bych se podíval na celou historii toho telefonu a jeho servisních zásahů. Díky moc a omlouvám se za tuto negativní zkušenost.
Katie se to líbí
 #214028  od fosiczka
 před 9 lety
Lépe bych to neřekl, u xiaomimobile.cz to zkouší nějak často...
 #214482  od Pepes
 před 9 lety
Zamítnutá reklamace kvůli porušení záruční pečeti? BLBOST!
Není tedy možné podmiňovat přijetí reklamace či dokonce reklamaci zamítnout z důvodu chybějícího štítku na výrobku, pouhého porušení pečeti na výrobku, tak jako se stalo v tomto případě. Takovýto postup podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli je nezákonný. Uplatněnou reklamaci lze zamítnout pouze z důvodů, které zákon připouští. Reklamaci může prodejce zamítnout dle § 2170 občanského zákoníku prokáže-li, že spotřebitel reklamovanou vadu způsobil, a to na základě vyjádření odborného servisu, které bude náležitě odůvodněno a v písemné formě předáno spotřebiteli, tak aby spotřebitel mohl účinně zamítnutou reklamaci rozporovat za pomoci soudního znalce, popřípadě hájit svá práva občanskoprávní cestou. Náležité písemné vydávání reklamačních dozoruje, popř. sankcionuje Česká obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět k zahájení kontroly.
Dále přikládám: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Že u Vás nemají dokumentaci? To jsou kecy [GRINNING FACE WITH SMILING EYES] To jsem ještě neviděl [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

//EDIT: Ať to nezkouší na každého podejte si stížnost na Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť a příště ruce pryč od nich.
Musí vědět, že negativní reklama je špatná pro obchod a budou vědět, že to nemají zkoušet.
gogocar, Katie se to líbí
 #220256  od Katie
 před 9 lety
Tak naštěstí se mi to s panem Opletalem z xiaomimobile podařilo rozumně vyřešit a na telefon se mi znovu podívali. Oceňuji tento přístup a děkuji. Jsem ráda, že se celou věc podařilo takto kladně vyřídit.
wayne se to líbí

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 571 uživatelů dne 22 Kvě 2025, 12:06

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat