Dobrý den,
mám telefon Xiaomi Redmi 1S od xiaomimobile.cz. V dubnu 2015 jsem ho poprvé reklamovala s vadným nabíjecím portem, kdy telefon vůbec neregistroval zapojení USB a nedal se tak nabít. Do 3 dnů jsem měla telefon zpátky opravený. Nyní jsem ho reklamovala znovu, jelikož si všichni volající začali stěžovat, že není nic slyšet. Já je slyšela v pořádku, oni mě téměř vůbec. Telefon jsem zaslala na reklamaci a až 14. den mi bylo po mé urgenci odpovězeno, že telefon zasílají zpět. V servisním protokolu stálo: reklamace zamítnuta, porušena záruční pečeť. Problém je v tom, že do telefonu se dostal pouze technik z xiaomimobile, sama opravdu nemám snahu rozdělovat jen tak pro zábavu telefon na součástky. Neměla jsem tedy jak pečeť porušit a pochybuji, že při vyndavání baterie, když se vám telefon zasekne, by se mohla porušit. Navíc na pečeti je jasně vidět, že je porušena šroubovákem. Vyjádření z xiaomimobile k tomuto bylo ve zkratce: v tomto případě není co řešit, pečeť byla porušena, dokumentaci, že telefon odcházel z předchozí opravy s neporušenou pečetí nemáme, protože dokumentujeme opravy pouze, když je nějaký problém...
Mám tak totální smůlu, telefon od nich mám já i přítel, tak jsem byla velice naivní. Jinak by bylo samozřejmě lepší si telefon před každou reklamací pečlivě nafotit ze všech stran, aby se tomuto trvzení proti tvrzení předešlo. Moje otázka zní: má někdo z vás podobnou zkušenost s prodejcem xiaomimobile.cz? Můžete mi prosím poradit, kde telefon nechat opravit (tady na foru jsem našla odkaz na mipoint.cz) nebo co by s tím mohlo být za problém?
Bohužel jsem tímto v xiaomimobile.cz ztratila veškerou důvěru a nechci jim telefon posílat ani na mimozáruční opravu. Chápu, že mohli zaměstnávat technika, který pečeť při opravě porušil a pak jí zapomněl vyměnit atd., ale co když je to jejich strategie, aby měli o práci míň...?
Moc děkuji za každou radu
mám telefon Xiaomi Redmi 1S od xiaomimobile.cz. V dubnu 2015 jsem ho poprvé reklamovala s vadným nabíjecím portem, kdy telefon vůbec neregistroval zapojení USB a nedal se tak nabít. Do 3 dnů jsem měla telefon zpátky opravený. Nyní jsem ho reklamovala znovu, jelikož si všichni volající začali stěžovat, že není nic slyšet. Já je slyšela v pořádku, oni mě téměř vůbec. Telefon jsem zaslala na reklamaci a až 14. den mi bylo po mé urgenci odpovězeno, že telefon zasílají zpět. V servisním protokolu stálo: reklamace zamítnuta, porušena záruční pečeť. Problém je v tom, že do telefonu se dostal pouze technik z xiaomimobile, sama opravdu nemám snahu rozdělovat jen tak pro zábavu telefon na součástky. Neměla jsem tedy jak pečeť porušit a pochybuji, že při vyndavání baterie, když se vám telefon zasekne, by se mohla porušit. Navíc na pečeti je jasně vidět, že je porušena šroubovákem. Vyjádření z xiaomimobile k tomuto bylo ve zkratce: v tomto případě není co řešit, pečeť byla porušena, dokumentaci, že telefon odcházel z předchozí opravy s neporušenou pečetí nemáme, protože dokumentujeme opravy pouze, když je nějaký problém...
Mám tak totální smůlu, telefon od nich mám já i přítel, tak jsem byla velice naivní. Jinak by bylo samozřejmě lepší si telefon před každou reklamací pečlivě nafotit ze všech stran, aby se tomuto trvzení proti tvrzení předešlo. Moje otázka zní: má někdo z vás podobnou zkušenost s prodejcem xiaomimobile.cz? Můžete mi prosím poradit, kde telefon nechat opravit (tady na foru jsem našla odkaz na mipoint.cz) nebo co by s tím mohlo být za problém?
Bohužel jsem tímto v xiaomimobile.cz ztratila veškerou důvěru a nechci jim telefon posílat ani na mimozáruční opravu. Chápu, že mohli zaměstnávat technika, který pečeť při opravě porušil a pak jí zapomněl vyměnit atd., ale co když je to jejich strategie, aby měli o práci míň...?
Moc děkuji za každou radu