Takže nemají kammenou pobočku jak tvrdí se servisem?A ptal jsem se na něco jiného, né že jsem hňup. Už radši mlčím a na nic se neptám. Už to vidím je to sponzor fóra... i kdyby to nebyl officiální eshop, k čemu je tohle vlákno? Zeptal jsem se a místo rady jsem ukamenován. A je zajímavý že mám mobil z Electro-Worldu a v českém manuálu, je adresa a kontakt na ně právě, takže asi tak.
Nehledě že od nich přišla perlička v Emailu, kde tvrdily, že vše už má Česká pošta, a teď napíši že to sloučí? WTF Tak co je pravda a co je lež? V 11:45 předáno prý na poštu a teď v 14:13 chtějí odeslanou objednávku upravovat? Tak proč lžou?
Stačí si udělat obrázek sám.
[email protected]
11:44Rozbalit zprávu
Dobrý den, Vaše objednávka číslo XM69446 byla odeslána dopravcem Česká pošta. Dobírková částka k uhrazení: 3447 Kč. S pozdravem tým XiaomiMobile.cz Pláničkova 4
info
11:44Rozbalit zprávu
Dobrý den, Vaše objednávka číslo XM69475 byla odeslána dopravcem Česká pošta. Dobírková částka k uhrazení: 2603 Kč.
[email protected]
11:46Rozbalit zprávu
Dobrý den, Vaše objednávka číslo XM69477 byla odeslána dopravcem Česká pošta.
já
11:48Rozbalit zprávu
XM69477 objednávku ruším, když nejste schopni udělat z dvou objednávek jednu. Zboží si objednám jinde. Dne po 12. 3. 2018 11:46 uživatel
[email protected] <i
já
12:56Rozbalit zprávu
Halo je tam vůbec někdo??? Že mě jako zákazníka ignorujete, budu ignorovat vyzvednutí. nashle. po 12. 3. 2018 v 11:48 odesílatel Lukáš Smrčka <killervista@gmail
Info XiaomiMobile
13:23Rozbalit zprávu
Lukáši, neberete mi telefon.Všechny Vaše objednávky byly sloučeny v jednu. S pozdravem a přáním krásného dne Lenka Špálová / Customer Care
[email protected]
já
13:50Rozbalit zprávu
Soukromý telefon nezvedám když jsem v práci. a pěkné druhá objednávka měla být jako dárek takže jste zase udělali vše špatně. Už mám objednáno jinde kde mi okamžitě odpověděli.
Info XiaomiMobile
14:04Rozbalit zprávu
Děkujeme Lukáši .... Dne 12. března 2018 13:50 Lukáš Smrčka <
[email protected]> napsal(a):
já
14:10Rozbalit zprávu
Za to nic, nemusíte děkovat, ale když zákazník má přání, tak mu napíšete email, že už to bylo předáno České poště ne? Tak co můžete upravovat když to má Česká Pošta?
Info XiaomiMobile
14:12Rozbalit zprávu
Chcete tedy zaslat nebo ne??? Dne 12. března 2018 14:10 Lukáš Smrčka <
[email protected]> napsal(a):
já komu: Info
14:15
Ne.
A konečný Email od nich když to prý bylo posláno.zajímavé, že když to předali na Poštu, jak to můžou stornovat? To zdravý rozum nepochopí.
Dobrý den,
Vaše objednávka č. XM69446 byla stornována.
S pozdravem,
tým XiaomiMobile.cz